لوازم جانبی با تم Pokemon سامسونگ در راهند

لوازم جانبی با تم Pokemon سامسونگ در راهند

آیا شما طرفدار بزرگی از سامسونگ و پوکمون هستید؟ خوب ، ما خبرهای باورنکردنی برای شما داریم! با نزدیک شدن به روز Pokemon در تاریخ 27 فوریه ، که جشن انتشار بازی های ویدیویی Pokemon Red and Green در ژاپن در سال 1996 را جشن می گیرد ، سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که برخی از محبوب ترین لوازم جانبی با مضمون Pokemon را مجدداً منتشر خواهد کرد.

سامسونگ از بازگشت سه لوازم جانبی محبوب با مضمون Pokemon خبر داده است. این موارد شامل یک گروه ساعت برای سری Galaxy Watch 5 ، یک مورد تلفنی برای Galaxy Z Flip 4 و یک مورد منحصر به فرد Poké Ball به شکل برای Galaxy Buds 2 Pro است. در حالی که این لوازم جانبی در حال حاضر در وب سایت سامسونگ ذکر شده است ، آنها تا 27 فوریه که همزمان با روز Pokemon است ، برای خرید در دسترس نخواهند بود.

چشم نواز ترین این دسته قطعاً مورد Poké Ball شکل برای Galaxy Buds 2 Pro است. آنها پس از تبدیل شدن به طرفداران مورد علاقه در نسخه لوازم جانبی Pokémon در سال گذشته ، که همان توپ Poké را برای Galaxy Buds Pro به نمایش گذاشت ، بازگشتند. مورد محافظ از طرف دیگر شامل سه گانه استارت نمادین از Pokemon Gen 1 (Bulbasaur ، Charmander و Squirtle علاوه بر چهره حق رای دادن – Pikachu است. ناگفته نماند که سامسونگ فرصتی را برای ساختن کهکشان Z از دست داده است. Flip 4 مورد بیشتر شبیه Pokédex است ، اما این مورد نیز بسیار جالب به نظر می رسد.

با توجه به محبوبیت عظیم این لوازم جانبی با مضمون Pokemon ، آنها در کمتر از یک روز در سال گذشته فروخته شدند و بسیاری از هواداران را ناامید کردند. با محبوبیت این لوازم جانبی ، پیش بینی می شود که این بار چقدر در انبار موجود باشد. بنابراین ، بسیار توصیه می شود که طرفداران سریع عمل کنند تا دست خود را در این موارد با نسخه محدود بدست آورند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ در نهایت گلکسی اس 20 فن ادیشن را معرفی کرد

نظرات در مورد : لوازم جانبی با تم Pokemon سامسونگ در راهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *