قیمت قهوه سبز

قهوه سبز

قیمت قهوه سبز : قهوه سبز یکی از نوشیدنی های می باشد که این روزها برای خلاص شدن از چاقی و کاهش وزن به افراد توصیه می شود. این قهوه در واقع همان قهوه معمولی است ولی به صورتی عرضه می شود که بو نداده شده و رنگ آن نیز به همین علت سبز است . می توانیم بگوییم سبز بودن قهوه سبز به علت کال بودنش است . دانه های قهوه ی سبز از نظر ظاهری شبیه به آلبالو هستند.قهوه سبز خواص زیادی دارد خواص لاری قهوه سبز را در مقاله  لاغری با قهوه سبز بخوانید.

قیمت یکی از اصلی ترین فاکتورهای است که اکثر افراد برای خرید هر محصولی به آن دقت می کنند.

قیمت قهوه سبز و خواص آن

به صورت کلی قهوه ی سبز برای چربی سوزی مناسب است و اگر در درازمدت به صورت نرمال مصرف شود می تواند در کاهش وزن موثر باشد.افراد زیادی هستند که توانسته است نتیجه ی خوبی را از مصرف قهوه ی سبز به دست بیاورند.

برخی از خواص قهوه سبز را می توانیم شامل : کاهش اشتها ، انرژی دهنده ، کاهش وزن و … بدانیم .البته این اثراتی است که به مرور زمان ایجاد می شود.

از گذشته ها مشخص شده است که مصرف کافئین می تواند سبب کاهش وزن شود البته در صورتی که پس از آن بدن تحرکاتی داشته باشد.نباید فراموش کنید که هر چیزی ممکن است عوارضی نیز داشته باشد مثلا قهوه سبز سبب بالا رفتن ضربان قلب شده و کمی هم بر روی فشار خون تاثیر می گذارد.حساسیت هر شخص در مقابل این ماده متفاوت می باشد و در افراد مختلف نیز سرعت دفع آن از بدن نیز متغیر است.

قیمت قهوه سبز

این محصول در فروشگاههای معتبر موادغذایی  بصورت میانگین حدود 35هزار تومان تا 50 هزار تومان می باشد. البته که میزان گرم قهوه سبز در قیمت قهوه سبز موثر است.مثلا 300گرم قهوه سبز به قیمت 39 هزار تومان ( به همراه یک دمنوش هدیه) در برخی از فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسد.

در ادامه با زوم تک همراه شوید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قرص اسپیرونولاکتون و لاغری

نظرات در مورد : قیمت قهوه سبز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *