قلمی دیجیتال برای تمامی سطوح نمایش

قلم دیجیتال E Ink

قطعا با ورود گوشی های سری نوت به این موضوع واقف شده اید که کمپانی های مطرح نظیر سامسونگ برای گوشی های هوشمندی که دارای صفحه نمایش بیش از 5 اینچ می باشند، یک قلم هوشمند طراحی نموده است که افراد می توانند با استفاده از این قلم تمامی کارهای خود را انجام بدهند. اکنون کمپانی E Ink اقدام به ساخت چنین قلم دیجیتالی نموده است که کارایی های بالایی دارد و نه تنها برای یک سطح بلکه برای تمامی سطوح نمایشی طراحی شده است.

قلم دیجیتال E Ink

در ویدیو منتشر شده از جسمی مانند سطح پلاستیکی ساده استفاده شده است که نشان می‌ دهد که شما تقریبا بر روی هر صفحه نمایشی می‌ توانید از این قلم استفاده نمایید. موضوع جالب در خصوص متن هایی که با استفاده از این قلم نوشته شده‌ اند اینجاست که آن‌ ها برای مدت زمان معلومی بر روی سطوح صاف قرار خواهند گرفت و فقط با زدن یک دکمه می‌ توان آن‌ ها را برای همیشه حذف  کرد. البته این قابلیت را قبلا نیز در سایر قلم‌ ها شاهد بودیم ولی محصول کمپانی E Ink برای کار کردن احتیاجی به استفاده از دیجیتایرز که اساسا برای نقاشی و نقشه‌ کشی‌ های دیجیتالی از آن استفاده می گردد، ندارد.

کمپانی E Ink به منظور توصیف ماده ی استفاده شده در قلم دیجیتال خود از عبارت سبک و با دوام استفاده کرده است. به این معنی که شما نیز می‌ توانید آن‌ را به هر جایی که دوست داشتید به راحتی حمل کرده و هم این قابلیت وجود دارد که مواد لازم را در صورت تمام شدن تعویض نمایید. آنگونه که پیشتر اشاره کردیم، با استفاده از این قلم می‌ توان با هر نوع دست‌ خطی روی هر یک از صفحه نمایش ها نوشت. کمپانی E Ink اعلام نموده است که قلم جدید این کمپانی تقریبا بر روی هر نوع صفحه نمایشی با عرض بالاتر از یک متر قابل استفاده می باشد و همچنین لازم نیست که این صفحه نمایش حتما قدرت پردازش بالایی داشته باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: slashgear

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قلمی دیجیتال برای تمامی سطوح نمایش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *