گلکسی نوت 9 دارای قلم جدید و باتری بزرگتر خواهد بود

گلکسی نوت 9

پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ در نیمه ی دوم سال جاری میلادی قرار است رونمایی شود و تاکنون نیز شایعات بسیاری در این خصوص منتشر شده است و در هر کدام از این شایعات به ویژگی های متفاوتی اشاره دارد که در ادامه به این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد. اکنون پس از معرفی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس نوبت به معرفی گلکسی نوت 9 می رسد. اکنون در این شرایط که بازار شایعات برای سری جدید گلکسی نوت سامسونگ داغ می باشد تنها باید منتظر معرفی رسمی این گوشی هوشمند باشیم، چه بسا که در آینده این شایعات بیشتر نیز خواهند شد.

بر اساس اخباری که در رسانه های چینی مطرح گردیده است فبلت جدید این کمپانی دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیاری خواهد بود که نسبت به سری قبلی این فبلت قدرت بیشتری نیز دارد و از سوی دیگر باتری گلکسی نوت 9 نسبت به سری های قبلی خیلی قویتر خواهد بود و قطعا این موضوع مورد توجه کاربرانی که از اینترنت بیشتر استفاده می کنند قرار خواهد گرفت.

یکی از کاربران شبکه ی خبری آیس نیوز یونیورس که پیش تر در خصوص ویژگی های گوشی های قبلی کمپانی سامسونگ اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران قرار داده بود، گفته است که کمپانی سامسونگ در حال توسعه ی سری جدید S Pen برای گلکسی نوت 9 می باشد. لازم به ذکر است که S Pen این کمپانی مدت ها تغییر چندانی نداشته است و این خبر نیز دور از انتظار نبود اکا لازم به ذکر است که این منبع در خصوص تغییرات این S Pen جدید این کمپانی اطلاعات خاصی را منتشر نساخته است.

قلم مخصوص گلکسی نوت 8 دارای ویژگی های نرم افزاری جدیدی مانند Live Message و PENUP ترجمه بود و انتظار می رود که گلکسی نوت 9 نیز این ویژگی ها را در قلم مخصوص خود به همراه میزان دقت و سرعت بالاتری داشته باشد. یکی از شایعات دیگری که در خصوص این قلم مخصوص انتشار یافته است تجهیز آن به یک میکروفون داخلی برای استفاده در مکالمات تلفنی این گوشی هوشمند می باشد.

خبری که از سوی سامسونگ نیز تایید شده است رابط کاربری گلکسی نوت 9 بسیار سبک تر از رابط کاربری سری های قبلی است که این ویژگی سبب می شود تا کار با این گوشی هوشمند بسیار آسان تر شده و برای کاربران جذاب تر باشد. تغییر دیگری که در این گوشی هوشمند شاهد خواهیم بود تجهیز آن به دستیار صوتی هوسمند بیکسبی 2 می باشد که این موضوع توسط مدیرعامل کمپاین سامسونگ نیز تایید شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی نوت 9 دارای قلم جدید و باتری بزرگتر خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *