قسمت دوم / همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

Clash of clans townhall11

و اما درباره سایر تغییرات این نسخه
کاهش هزینه شارژ تله ها و ایکس بو : شارژ کردن تله ها به صورت دسته جمعی و میانگین و همچنین شارژ کردن ایکس بو در هر لول به صورت دسته جمعی و میانگین حدود 70% کاهش یافته است.

– تغییرات مربوط به میزان حجم مخازن : یکی از استراتژی هایی که افراد برای گرفتن شیلد استفاده می کردند،بیرون گذاشتن تان هال بود،اما سوپرسل همیشه خشم و انزجار خود را از این کار بیان می کرد تا اینکه سرانجام در آپدیت جدید این استراتژی را از بین برد.از این پس علاوه بر اینکه زدن تان هال به تنهایی سبب گرفتن شیلد نمی شود،بلکه تان هال یک نوع منبع حساب می شود و به جای 1000 طلا و اکسیر که در درون آن است در دهکده ای که به طور مثال صدهزار گلد و اسکیر و هزار دارک اکسیر دارد ،از این پس 20000 طلا و 20000 اکسیر در تان هال قرار خواهد گرفت.در عوض حجم مخازن منابع از 25000 به 20000 تغییر پیدا خواهند کرد.

town-hall-new-loot-calculationدر نتیجه اگر مخزن دارک اکسیر لول آخر آن باشد میزان دارک اکسیری که در مخزن دارک اکسیر جای میگرد 180 هزار تا می باشد و باقی آن یعنی 20 هزار تا در تاون هال جا داده می شود.همچنین در مورد گلد و اکسیر در هر مخزن 2 میلیون و در کل یعنی 4 مخزن گلد یا اکسیر می شود 8 میلیون که در تان هال نیز 2 میلیون گلد و 2 میلیون اکسیر جای می گیرد در نتیجه گلد یا اکسیر کل دهکده می شود 10 میلیون

– افزایش جوایز لیگ ها : از این پس جایزه تنها به حمله هایی داده می شود که بالای 50% تخریب کنند و جایزه این درصد تخریب تنها 80% از جایزه ای است که تعیین شده و افرادی 100% جایزه را دریافت میکنند که بالای 70% تخریب داشته باشند.پس دیگر مثل قبل با زدن یک تان هال ساده نمی توانید کل جایزه مشخص شده را دریافت کنید.در عکس زیر می توانید نمونه ای از آن را مشاهده کنید.

new-league-bonuses-december-update
ویزارد تاور سطح 9
: همانطور که گفتیم به جز اضافه شدن یک آیتم دفاعی جدید،آیتم های قبلی نیز قابلیت ارتقای بیشتری پیدا کرده اند که از جمله آن ها سطح 9 ویزارد تاور است.

بیشتر بخوانید  تان هال 11 + هیرو جدید / همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

wizard-tower-level-9-looking-december-sneak-peek

ارتقای Labratory : تان هال جدید مسلما نیازمند نیروهای قویتر است که آن هم لبرتوری قویتری را طلب می کند.

laboratory-level-9

– 
قابلیت دونیت کردن اسپل : دونیت کردن اسپل فقط برای کلن کسل های لول 4 به بالا خواهد بود و تنها یک اسپل می توان درخواست و دریافت کرد.اکنون هم کلنی ها علاوه بر سرباز ، در اسپل هم شریک و یاری رسان یکدیگر خواهند بود.

army-overview-spell-donation-sneak-peek
– تغییرات زمان اماده سازی در کلن وار :
زمان مربوطه در آپدیت جدید یک ساعت نسبت به قبل کاهش یافته و از 24 ساعت به 23 تبدیل شده است است.

– تغییرات مربوط به هیلر : هیلر که یکی از نیروهای استراتژیک در حین حمله به شمار می رود،در آپدیت جدید با فاصله نزدیکتری نسبت به نیرهای دیگر حرکت می کند.همچنین استراتژی خوب قبلی یعنی استفاده از چند هیلر بر روی یک آرچر کوئین دیگر کارساز نبوده و به تعدادی که هیلرها افزایش می یابند،عملکردشان با ضریب مشخصی کاهش پیدا می کند.

همانطور که اشاره کردیم،این آپدیت قسمت های زیادی را شامل می شود که در اینجا فقط به برخی از آن ها اشاره کردیم.برای اطلاع از سایر قسمت های ذکر نشده در قسمت اول و دوم در خبرهای بعدی با ما همراه باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : قسمت دوم / همه چیز درباره بزرگترین آپدیت کلش آف کلنز

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *