آیا عرضه آیفون SE و آیفون 10 متوقف خواهد شد؟

عرضه آیفون

عرضه آیفون SE و آیفون 10 | کمپانی اپل در سال گذشته از گوشی متفاوت خود با نام آیفون 10 رونمایی به عمل آورد که بسیاری از طرفداران کمپانی های اپل پس از دیدن این گوشی هوشمند اشتیاق بیشتری برای خرید آن پیدا کردند و در عین حال گوشی آیفون SE نیز به دلیل قاب مشابه اش با آیفون 5 از طرفداران بسیاری برخوردار بود، در این میان افراد در تلاش بودند تا زمان عرضه ی این گوشی های هوشمند آن را به صورت آکبند خریداری نمایند. اکنون برخی از تحلیلگران اعتقاد دارند که عرضه ی آیفون SE و آیفون  در ماه های آینده متوقف خواهد شد!

عرضه آیفون

به نظر شما دلیل این کار کمپانی اپل چه می تواند باشد؟!

آیا اپل دیگر از فروش بالای این دستگاه ها خسته شده است؟!

به گفته ی برخی از تحلیلگران گویا این سیاست کمپانی اپل می باشد تا بتواند با استفاده از این شرایط توجه علاقه مندان به گوشی های آیفون را به آیفون های 2018 معطوف نماید. بر اساس سنت پیشین کمپانی اپل گویا در پایان تابستان از سه مدل آیفون جدید خود رونمایی به عمل خواهد آورد. یکی از آن ها جایگزینی برای آیفون 10 می باشد که شاید با نام آیفون 11 یا آیفون Xs و با صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED معرفی گردد، نسخه پلاس آیفون های 2018 با صفحه نمایش 6.4 یا 6.5 اینچی از نوع OLED نیز با نام احتمالی Xs پلاس یا 11 پلاس معرفی خواهد شد و در نهایت یک آیفون ارزان قیمت با صفحه نمایش 6.1 اینچی از نوع LCD رونمایی می شود که شاید آیفون 9 نام داشته باشد.

بر اساس گفته ی محققان کمپانی اپل قصد دارد توجه کاربران را از آیفون 10 و ایفون SE برداشته تا بتواند توجه طرفداران را به آیفون های 11، 11 پلاس و 9 متمرکز نماید. بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند درخواست های بیشتری برای آیفون های 2018 از سوی کاربران وجود داشته باشد. گفته شده است که کمپانی اپل در 6 ماهه دوم سال 2018 میلادی قصد دارد 91 میلیون دستگاه فقط گوشی آیفون 2018 تولید نماید ولی این تعداد در 6 ماهه اولیه ی سال 2019 حتی احتمال دارد به 92 میلیون گوشی آیفون نیز برسد. بر اساس گفته تحلیلگران این تعداد بیشتر از تعداد معمول تولید گوشی های آیفون می باشد.

بیشتر بخوانید  حذف اپلیکیشن هایی که به حریم خصوصی افراد دسترسی دارند

 

زوم تک همراه همیشگی شماست …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیا عرضه آیفون SE و آیفون 10 متوقف خواهد شد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *