قابلیت ساخت آواتار با آپدیت جدید واتساپ

واتس‌اپ، اپلیکیشن پیام‌رسان فوری محبوب، از زمان آغاز به کار موفقیت‌های زیادی را تجربه کرده است که عمدتاً به دلیل پشتیبانی مداوم و

واتس‌اپ، اپلیکیشن پیام‌رسان فوری محبوب، از زمان آغاز به کار موفقیت‌های زیادی را تجربه کرده است که عمدتاً به دلیل پشتیبانی مداوم و به‌روزرسانی‌های ارائه‌شده توسط تیم توسعه‌دهندگانش است. این شامل معرفی ویژگی‌های جدید و رفع باگ‌ها در صورت بروز می‌شود. برای اطمینان از تجربه کاربری به تدریج غنی تر و قابل تنظیم تر.

یکی از نمونه های اخیر این تعهد به نوآوری، معرفی چهار ویژگی جدید است. از جمله توانایی ایجاد آواتار خود برای اشتراک گذاری با دوستان یا استفاده به عنوان تصویر نمایه. با این ویژگی جدید، کاربران می توانند بیان دیجیتالی خود را سفارشی کنند. با انتخاب شکل، رنگ، لباس و لوازم جانبی آواتار به طور مستقیم از تنظیمات برنامه.

هنگامی که یک آواتار ایجاد شد، می توان از آن به عنوان عکس نمایه استفاده کرد. و مجموعه ای از برچسب ها به طور خودکار تولید می شود. به لطف به‌روزرسانی اخیر سمت سرور، کاربران اکنون می‌توانند مجموعه جدیدی از برچسب‌ها را به اشتراک بگذارند. تغییرات ایجاد شده در بسته استیکر آواتار به عمق و شخصیت بیشتر افزوده است. طراحی مجدد و جایگزینی برخی برچسب ها برای بهبود ظاهر بصری آنها. و منعکس کننده طیف گسترده ای از احساسات و عباراتی است که کاربران می خواهند به دوستان خود منتقل کنند.

توجه به این نکته مهم است که اگر کاربر به این برچسب های جدید دسترسی نداشته باشد. آنها می توانند آواتار خود را در تنظیمات برنامه به روز کنند. برای تولید آخرین نسخه موجود برای بسته برچسب.

بسته برچسب جدید اکنون برای همه کاربران در اندروید و iOS در دسترس است و راه شخصی‌تر و واضح‌تر برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده را ارائه می‌دهد. تعهد واتس اپ به بهبود و نوآوری مستمر پلتفرم خود گواهی بر تعهد آن برای ارائه بهترین تجربه کاربری ممکن است. با ویژگی هایی مانند آواتار قابل تنظیم و برچسب های جدید، کاربران می توانند خود را به روش های منحصر به فرد و جذاب بیان کنند. واتس اپ را به ابزاری ضروری تر برای ارتباط ماندن با عزیزان در سراسر جهان تبدیل کنید.

منبع

4.6/5 - (5 امتیاز)

بیشتر بخوانید  رابط کاربری واتساپ بروز شد

نظرات در مورد : قابلیت ساخت آواتار با آپدیت جدید واتساپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *