قابلیت ذخیره کردن تصاویر پیوست شده Gmail در Google Photos

گوگل همیشه سعی دارد ویژگی های جدیدی را به سرویس های خود اضافه کند تا افراد کاربری لذت بخشی با آن داشته و از یک سرویس کامل و تمام عیار بهره ببرند. از جمله آنها باید به جیمیل اشاره کرد.

ارائه Google Workspace در جریان رویداد I / O 2021 ، تمرکز مجدد این شرکت بر همکاری آنلاین را نشان داد زیرا بسیاری از کشورهای جهان هنوز در حال اجرای قفل COVID-19 هستند و مردم را مجبور به ماندن در خانه می کنند. در طول این رویداد ، گوگل بوم هوشمندی را معرفی کرد که آخرین مجموعه آن در Workspace به معنای تقویت سطح بهره وری در بین تیم های یک سازمان است.

امروز ، غول جستجو از بروزرسانی جدید Gmail برای مشتریان Workspace و کسانی که از G Suite Basic و Business و همچنین حساب های شخصی Google استفاده می کنند خبر داد. اکنون می توانید عکس های پیوست شده در یک پیام Google را مستقیماً در Google Photos با یک دکمه میانبر ذخیره کنید.

دکمه “ذخیره در عکسها” در کنار “افزودن به درایو” در پیوست Gmail در وب قرار دارد. هنگام رفتن به منوی سرریز ، می توانید از پیش نمایش تصویر تمام صفحه به دکمه دسترسی پیدا کنید.

پس از کلیک بر روی دکمه ، عکس های پیوست شده به طور خودکار در عکس ها ذخیره می شوند. گفته شد ، این ویژگی در حال حاضر فقط از تصاویر JPEG پشتیبانی می کند. قابلیت جدید به طور پیش فرض روشن است و از امروز در حال گسترش است. با این ویژگی ، Google امیدوار است بدون نیاز به بارگیری و انتقال دستی آنها ، ذخیره تصاویر از پیام های Gmail به عکس را برای همه آسان تر کند.

با تمام این اوصاف اگر به دنبال ویژگی جدید هستید بهتر است بروزرسانی روی جیمیل خود داشته باشید تا سریعتر به قابلیت موردبحث دست پیدا کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه پسورد جی میل، توییتر و لینکدین این را عوض کنیم؟

نظرات در مورد : قابلیت ذخیره کردن تصاویر پیوست شده Gmail در Google Photos

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *