فیلیپس و معرفی نمایشگر گیمینگ EVNIA

فیلیپس و معرفی نمایشگر گیمینگ EVNIA

فیلیپس از سری جدید مانیتورهای OLED در بازار چین رونمایی کرد. مانیتورهای سری EVNIA 34M2C8600 دارای پنل 34 اینچی QD OLED با انحنای 1800R هستند. این پنل وضوح صفحه نمایش 3440 x 1440 پیکسل، نرخ تازه سازی 175 هرتز، زمان پاسخگویی در مقیاس خاکستری 0.1 میلی ثانیه و حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می دهد.

مانیتورهای 34 اینچی فیلیپس سری EVNIA دارای عمق رنگ 10 بیتی، نسبت کنتراست 1 میلیون: 1 و پوشش 99.3 درصدی DCI-P3 هستند. این مانیتور دارای پورت های DisplayPort 1.4، HDMI 2.0 و پورت های USB-C با امکانات کامل برای اتصال است. رابط USB-C می تواند شارژ معکوس 90 واتی را برای دستگاه ها ارائه دهد. قدرت معکوس عظیم 90 واتی موجود از مانیتور به این معنی است که می توانید به سرعت مجموعه ای از دستگاه ها را در حین کار شارژ کنید. گزینه های اتصال همچنین به این معنی است که می توانید انواع دستگاه های ورودی را متصل کنید و از خروجی ویدیویی واضح و روان لذت ببرید.

مانیتور OLED جدید فیلیپس یک سیستم دو بلندگو هر دو با خروجی 5 وات ارائه می دهد. این نورپردازی محیطی از نوع فراگیر را برای تجربه ای بهتر ارائه می دهد. صفحه نمایش خمیده مانیتور به آن جذابیت زیبایی بخشیده و سایر ویژگی های مناسب آن نیز یک مزیت محسوب می شود.

مانیتورهای OLED سری EVNIA فیلیپس اکنون در چین با قیمت 7999 یوان (1151 دلار) به فروش می رسد. هنوز هیچ نشانه ای در مورد در دسترس بودن و قیمت جهانی مانیتورهای جدید فیلیپس وجود ندارد. با این حال، ما انتظار داریم که این محصول متعاقباً در بازارهای منتخب خارج از کشور عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نمایشگر 138 هرتزی فیلیپس EVNIA 8900 معرفی شد

نظرات در مورد : فیلیپس و معرفی نمایشگر گیمینگ EVNIA

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *