فیسبوک مرحله اول شبکه فیبر ایندیانا را به پایان رساند

فیسبوک از اتمام موفقیت آمیز مرحله اول آخرین شبکه فیبر خود در ایندیانا خبر داده است. این شرکت گفت که با سریعتر شدن ارتباطات بین مراکز داده ، مسیرهای جدید فیبر به آن کمک می کند تا از 3 میلیارد کاربر خود در سراسر جهان پشتیبانی کند. مسیر شبکه که 80 مایل طول دارد ، در امتداد ایالت 70 بین ایندیانا و اوهایو طی می شود.

با مشارکت ارائه دهنده زیرساخت ارتباطی Zayo ، فیس بوک اکنون مرحله دوم شبکه را آغاز کرده است. مرحله دوم از ایندیاناپولیس ، در امتداد بزرگراه 40 ، به مرز هند / ایلینوی متصل می شود. پیش بینی می شود که مرحله دوم تا پایان سال تکمیل شود و هر دو مسیر شبکه از شرق به غرب در سراسر ایالت انجام شود.

پس از تکمیل ، شهرستانهای وین ، هنری ، هانکوک ، ماریون ، هندریکس ، پوتنام ، کلی و ویگو از زیرساخت های بهبود یافته بهره مند می شوند که فیس بوک امیدوار است رشد اقتصادی ، فرصت ها و ایجاد شغل را تقویت کند.

میشل کوهلر ، مدیر توسعه تجارت ، سرمایه گذاری شبکه در فیس بوک ، در مورد این اطلاعیه گفت:

“ایجاد زیرساخت هایی که همه را به هم نزدیک کند و ما را به مهمترین چیزها متصل کند، این همان کاری است که ما در فیس بوک انجام می دهیم. از آموزش و یادگیری از راه دور گرفته تا مراقبت های بهداشتی ، کشاورزی ، تجارت الکترونیکی و مشاغل کوچک – روشن است که سرمایه گذاری در زیرساخت ها چیزی بیش از اتصال به اینترنت ایجاد نمی کند. آنها فرصت هایی را برای ارتباط مردم با بقیه جهان ایجاد می کنند. “

فیس بوک گفت که قصد دارد با ارائه دهندگان اینترنت محلی و منطقه ای مشارکت کند تا دسترسی باند پهن برای مردم افزایش یابد ، از جمله در مناطق روستایی کم محرک که سرعت اتصال پایین تر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فیسبوک ، گوگل و سایر شبکه های اجتماعی پس از سرقت اطلاعات نیاز به بروزرسانی دارند

نظرات در مورد : فیسبوک مرحله اول شبکه فیبر ایندیانا را به پایان رساند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *