فیسبوک فیلترهای صورت هالووین را برای ویدیو زنده معرفی کرد

امروز فیسبوک گزینه پوشیدن “ماسک ها” را در بخش ویدیو زنده برای کاربران سایت اضافه کرده است. گمان می رود این خدمت جدید فیسبوک به واسطه نزدیک شدن هالووین باشد.

ماسک های ارائه شده صورتک های جک او لنترن، جادوگر، اسکلت و چند حیوان می باشند.

این نخستین باری است که فیسبوک فیلترهای صورت را با استایل و در سبک Snapchat معرفی کرده است. فیلترهای صورت فیسبوک برای هواداران Snapchat شاید کمی بی مزه باشد اما اگر بخواهید از ماسک های فیسبوک استفاده کنید، قادر به لایه برداری نیمی از پوست صورتتان هستید که این گزینه بسیار خوبی برای پوشاندن صورتتان است.

برای ماسک پوشیدن در فیسبوک باید در گوشه سمت چپ بالای صفحه روی آیکون Magic Wand کلیک کنید تا نوار ابزار Creative باز شود.

آیکون ماسک در پائین صفحه قرار دارد.

اگر شما نمی خواهید در طول ضبط ویدیو شبیه پاندا باشید، می توانید با حرکت به چپ و کلیک کردن روی نشانه “No Mask” ماسک را از صورتتان حذف کنید.

حتی با وجود آن که فیلترهای ماسک صورت فیسبوک چندان جذاب نیست اما به نظر می رسد این سایت اجتماعی با اضافه کردن گزینه های متعدد در بخش ویدیو زنده سرمایه گذاری کرده است.

pkدر هفته اخیر زودتر از آن که مارک زوکربرگ تصمیم به اضافه کردن فیلترهای صورت هالووین بگیرد، فیلترهای مشابه اپلیکیشن Prisma را به بخش ویدیو افزود.

مدت کوتاهی پس از این اتفاق، بنیانگذاران Prisma در صفحه اجتماعی فیسبوکشان پستی مبنی بر چگونگی استفاده از Prisma روی پلتفرم ها قرار دادند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فیسبوک فیلترهای صورت هالووین را برای ویدیو زنده معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *