فولکس واگن هر سال حداقل یک مدل الکتریکی تا سال 2030 معرفی می کند

فولکس واگن استراتژی آینده خود را مشخص کرده است – سرعت بخشید – و این شرکت را افزایش می دهد سرعت برنامه های الکتریکی خود را افزایش می دهد. این شرکت با هدف تغییر 70 درصد از فروش اروپا به برق تا سال 2030 و 50 درصد فروش در چین و ایالات متحده در همان زمان مشابه است.

این در حال رفتن به راه اندازی یک ماشین الکتریکی باتری هر ساله – و VW ما را به افتخار ما را به بحث در مورد برخی از این مدل ها انجام داده است. نیمه اول سال 2021، راه اندازی ID.4 GTX را مشاهده خواهد کرد، این نسخه درایو تمام چرخ ID.4 است، بنابراین ما انتظار داریم که نزدیک به ID.4 از نظر طراحی باشد.

این نیز به دنبال ID.5 در نیمه دوم سال 2021 خواهد بود. شناسه. انتظار می رود 5 نسخه کوپه از ID.4 باشد، بنابراین SUV با یک سقف سریع تر، اما بسیار ماشین کلی است. ID.6 X به عنوان یک SUV هفت نفره برای چین به نام “در پاییز” نامگذاری شده است (هرچند ما مطمئن نیستیم که سال). گیج کننده، در مواد مطبوعاتی، VW نیز این را Crozz می نامد، هرچند ما معتقدیم که تبدیل به ID.4 – و ID.6 مدل مفهومی اتاق بود.

فولکس واگن جدی تر در بازار الکتریکی ها قدم می گذارد

در سال 2025، VW می گوید که به ما یک ماشین که در زیر ID.3 به ما می دهد، به این معنی است که این یک نوع از E-UP است، در اندازه فوق العاده مینی. در بالای این، VW متعهد به اخذ به روز رسانی نرم افزار برای شناسه است. اتومبیل بیش از هوا، در یک برنامه 12 هفته ای. این به دلیل شروع از تابستان 2021 است و بهینه سازی نرم افزار و گاهی اوقات ویژگی های جدید و یا گزینه های جدید را به ارمغان می آورد.

تمرکز بر به روز رسانی نرم افزار بدون شک پاسخ به نوع تجربه نرم افزاری است که رانندگان تسلا از آن لذت می برند، با به روز رسانی های منظم به ماشین که یکی از چیزهایی است که اغلب جشن گرفته می شود. در سال 2026، VW یک ماشین را راه اندازی خواهد کرد. پروژه Trinity را فراخوانی می کند که طراحی شده است تا رانندگی مستقل را به ارمغان بیاورد و همچنین پایه ای را برای اتصال گسترده تر بین اتومبیل ها در جاده ها قرار دهد.

بیشتر بخوانید  تقلب بزرگ فولکس و فراخوان 11 میلیون خودرو برای رفع مشکل

در حالی که همه اینها ادامه دارد، VW نیز مشخص کرده است که نسخه های موجود از مدل های موجود از جمله گلف، Tiguan، Passat، Tayron و T-ROC به روز می شود. این چند سال شلوغ برای VW خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فولکس واگن هر سال حداقل یک مدل الکتریکی تا سال 2030 معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *