لپ تاپ لنوو Legion Pro 7i Gen 8 با قابلیت هوش مصنوعی

لپ تاپ لنوو Legion Pro 7i Gen 8 با قابلیت هوش مصنوعی

لنوو به تازگی جدیدترین لپ تاپ گیمینگ خود را با نام Lenovo Legion Pro 7i Gen 8 منتشر کرده است که به عنوان قوی ترین لپ تاپ گیمینگ مجهز به هوش مصنوعی در بازار معرفی می شود. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی است که برای گیمرها، سازندگان و استریمرها به یک اندازه جذاب خواهد بود.

مجموعه Lenovo Legion به خاطر لپ‌تاپ‌های گیمینگ برتر خود که گیم‌پلی روان، نمایشگرهای نرم و عملکرد استثنایی را ارائه می‌دهند، شناخته شده است. Lenovo Legion Pro 7i Gen 8 با عملکرد و گرافیک تنظیم‌شده با هوش مصنوعی، همه چیز را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد. صفحه نمایش 16 اینچی Lenovo PureSight Gaming دارد که تصاویری خیره کننده را به نمایش می گذارد و وضوح و نرخ تازه سازی عالی را ارائه می دهد. این شرکت ادعا می‌کند که قابلیت‌های هوش مصنوعی حسگرهای هوشمندش را قادر می‌سازد تا بازی‌ها را به‌طور خودکار برای HDR بهینه کنند. این لپ تاپ همچنین دارای طراحی چشمگیر با صفحه کلید روشن RGB و سیستم فن بهبود یافته است که به دلیل جدیدترین فناوری خنک کننده Legion ColdFront 5.0 است.

یکی از مهمترین مزیت های این لپ تاپ پایداری آن است که توسط این شرکت برجسته شده است. Lenovo Legion Pro 7i Gen 8 از آلومینیوم بازیافتی و پلیمرهای ارگانیک ساخته شده است که آن را به پایدارترین دستگاه Legion تا به امروز تبدیل کرده است. تعهد لنوو به پایداری ستودنی است و دیدن این که شرکتی این جنبه از توسعه محصول خود را در اولویت قرار می دهد، مایه طراوت است. این لپ‌تاپ با پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 40 Series گرافیکی فوق‌العاده با قابلیت‌های ردیابی پرتو و سرعت ارائه می‌دهد که آن را به انتخابی عالی برای بازی‌های شدید تبدیل می‌کند.

Lenovo Legion Pro 7i Gen 8 قیمتی برابر با 2817 پوند (3364 دلار) دارد که ممکن است برای برخی گران به نظر برسد، اما با سایر لپ‌تاپ‌های بازی در کلاس خود مطابقت دارد. لنوو در حال حاضر با استفاده از کد SAVE15 در هنگام تسویه‌حساب، 15 درصد تخفیف بر روی تمام نوت‌بوک‌های IdeaPad و Yoga در وب‌سایت خود ارائه می‌کند. مشتریان همچنین یک اشتراک 3 ماهه برای کارت بازی Xbox، از جمله EA Play دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  تبلت لنوو Tab P11 Pro عرضه شد

Lenovo Legion Pro 7i Gen 8 ممکن است لپ تاپ مناسبی برای کاربرانی نباشد که واقعاً به بازی علاقه ندارند. با این حال، لنوو طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌ها را ارائه می‌کند که نیازهای مختلف را برآورده می‌کنند. به عنوان مثال، Lenovo IdeaPad 3 گزینه بهتری برای کسانی است که می خواهند یک لپ تاپ روزانه چشمگیر داشته باشند که ضرری نداشته باشد، و Lenovo Yoga 9i 14 برای کسانی که تطبیق پذیری 2 در را ترجیح می دهند ایده آل است. 1 لپ تاپ یعنی لپ تاپ هایی که به عنوان تبلت هم قابل استفاده هستند. در پایان، Lenovo Legion Pro 7i Gen 8 یک لپ‌تاپ گیمینگ استثنایی است که عملکرد و گرافیک فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند. این یک گزینه عالی برای گیمرهای جدی است که خواهان بهترین تجربه ممکن در حین بازی هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ لنوو Legion Pro 7i Gen 8 با قابلیت هوش مصنوعی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *