فناوری شارژ بی سیم معکوس در راه آیفون

فناوری شارژ بی سیم معکوس در راه آیفون

در حالی که شارژ بی سیم معکوس قبلاً در تلفن های هوشمند اندرویدی از برندهای مختلف دیده شده است، به نظر می رسد که اپل همچنان در حال توسعه این فناوری است و آخرین گزارش نیز به ورود آن به نسل بعدی آیفون اشاره دارد.

به گفته منابع نزدیک به این موضوع، غول کوپرتینویی همچنان در حال کار بر روی تکمیل فناوری شارژ بی سیم کامل معکوس برای آیفون های خود است. برای کسانی که نمی دانند، این فناوری اساساً تلفن هوشمند شما را به یک پد شارژ بی سیم تبدیل می کند و به شما امکان می دهد محصولات دیگری را که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند شارژ کنید. به این معنا که گوشی شما می‌تواند دستگاه دیگری را شارژ کند که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، یا حتی هدفون‌های TWS که دارای جعبه‌های شارژی هستند که از آن پشتیبانی می‌کنند.

این منابع افزودند که این برند در ابتدا امیدوار بود که فناوری شارژ بی سیم معکوس را در آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به کار گیرد. با این حال، این شرکت نتوانسته بود ضرب الاجل خود را رعایت کند. بنابراین اکنون، به نظر می رسد که مهندسان اپل دوباره در تلاش هستند تا فناوری شارژ بی سیم را به همراه ایجاد بهینه سازی نرم افزاری برای آن نیز تکمیل کنند. شارژ بی سیم معکوس را می توان شارژ بی سیم دوطرفه نیز نامید.

قابل ذکر است، از زمان سری آیفون 12، اپل حداقل برخی از عناصر را در خود جای داده است که امکان شارژ بی سیم معکوس را فراهم می کند. با این حال، این ویژگی به دلایل مختلف در دستگاه ها غیرفعال شده است. اما هنگامی که این شرکت به طور کامل از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند، می‌توان انتظار داشت که آیفون‌ها قادر به شارژ هر لوازم جانبی دارای Qi باشند. یکی از بهترین کاربردها احتمالاً شارژ کردن AirPods شما است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هشت راز استیو جابز و اپل دوست داشتنی

نظرات در مورد : فناوری شارژ بی سیم معکوس در راه آیفون

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *