شارژر بی سیم سامسونگ Duo Pad

شارژر بی سیم سامسونگ Duo Pad

آمازون تخفیف گسترده ای را در Samsung Wireless Charger Duo Pad ارائه می دهد ، لوازم جانبی که به شما امکان می دهد همزمان دو گوشی هوشمند را شارژ کنید. در حقیقت ، شارژر بی سیم توسط خود سامسونگ فروخته می شود ، اما این سفارش از طریق آمازون انجام می شود.
شارژر بی سیم سامسونگ Duo Pad معمولاً با 100 دلار به فروش می رسد ، اما آمازون 40 درصد تخفیف آن را برای مدت زمان محدود دارد. یک نکته وجود دارد که باید به آن توجه کنید ، زیرا در حال حاضر رنگ سیاه ارزان ترین قیمت است. اگر تصمیم به خرید نسخه سفید گرفتید ، فقط 20٪ تخفیف دریافت خواهید کرد.
به لطف فناوری Fast Charge 2.0 ، لوازم جانبی این تلفن های هوشمند سازگار سامسونگ را سریعتر از سایرین شارژ می کنند: Galaxy S9 ، Galaxy S9 + ، Note 9 ، Galaxy S10 ، S10 + و S10e. از آنجا که شارژر دارای گواهینامه Qi است ، با هر دستگاهی که از این فناوری پشتیبانی می کند و می تواند بر روی آن شارژ شود ، سازگار است از جمله سامسونگ گلکسی اس 8 ، سامسونگ گلکسی نوت 8 ، اپل آیفون 8 و اپل آیفون X.

شارژر بی سیم سامسونگ Duo Pad
علاوه بر هر تلفن هوشمند سازگار با Qi ، قادر خواهید بود هر ساعت هوشمندی را که همزمان از این فناوری پشتیبانی می کند شارژ کنید. اگر تصمیم دارید که در هنگام فروش در آمازون ، شارژر بی سیم سامسونگ وایرلس سامسونگ را خریداری کنید ، می خواهید بدانید که نسخه آمریکا با ضمانت یک ساله محصول ارائه می شود.
اگر تلفن و ساعت مجهز به قابلیت شارژ بی سیم دارید ، Wireless Charger Duo راهی عالی برای صرفه جویی در پریز برق و کاهش درهم و برهمی لوازم جانبی در هر کجا که نیاز باشد شارژ می شوید. به علاوه ، به خصوص در مقایسه با سایر شارژرهای دیگر با پشتیبانی چند دستگاه ، بسیار زیبا به نظر می رسد.
اما مانند هر چیز دیگر ، شما می خواهید هزینه زیادی برای این امتیاز بپردازید. این شارژر در حال حاضر 65 دلار است که بیش از یک جفت شارژر بی سیم نیز می پردازید ، اما راحتی و سادگی شارژ هر دو دستگاه از یک شارژر منفرد ارزش اضافی دارد.

شارژر بی سیم سامسونگ Duo Pad
اگر با دریافت شارژر بی سیم ، یکی از مدل های جدید سامسونگ Galaxy S10 را به فروش رسانید ، می خواهید یک نسخه ارتقاء دهنده 100 دلاری شارژر بی سیم Duo Pad را در نظر بگیرید. این استاندارد جدید سریع شارژ 2.0 از سامسونگ است.هرچند که با افزایش قیمت و بدون به روزرسانی از طرف ساعت هوشمند معادله همراه است. همچنین از براق بودن آن بیشتر است زیرا برای هر دو حالت شارژ مسطح است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شارژر بی سیم سامسونگ Duo Pad

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *