فلش کارتی تبلیغاتی چیست؟

فلش کارتی تبلیغاتی چیست؟

امروزه همهٔ شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارها برای پیشرفت و افزایش مشتریان خود از روش‌های تبلیغاتی متنوعی استفاده می‌کنند. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از مؤثرترین و بهترین روش تبلیغاتی است که در چند دههٔ گذشته توجه زیادی به آن می‌شود. هدایای تبلیغاتی مزیتی که دارند این است که علاوه‌بر تبلیغات، می‌تواند برای مشتریان نیز کاربردی باشد، به همین دلیل احتمال دور انداخته شدن آن‌ها بسیار کمتر از سایر ابزارهای تبلیغاتی است.

به میزانی که ارزش هدیهٔ تبلیغاتی بیشتر باشد، تأثیرگذاری آن نیز به‌مراتب بیشتر می‌شود. بیشتر افراد برای افزایش مشتریان و تبلیغ کسب‌وکار خود، از هدایای کاربردی و متناسب با کار خود استفاده می‌کنند. درواقع می‌توانیم بگوییم که میزان تأثیرگذاری تبلیغات، بسته به روش‌های خلاقانه‌ای دارد که افراد از آن استفاده می‌کنند.

فلش کارتی تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی باارزش است که تأثیر بسیار خوبی در پیشرفت کسب‌وکارها دارد. این وسیله به دلیل کاربرد خوبی که دارد، توسط مشتریان نگه داشته می‌شود. از طرفی روی فلش کارتی تبلیغاتی می‌توان طرح‌های زیبایی را برای تبلیغات چاپ کرد. برای سفارش و خرید انواع فلش کارتی تبلیغاتی می‌توانید به سایت مدیرگیفت مراجعه کنید.

فلش کارتی تبلیغاتی چیست؟

​فلش کارتی تبلیغاتی چیست؟

یکی از روش‌های تبلیغاتی گسترده و محبوب، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. معمولاً شرکت‌ها و برندها برای تبلیغات محصولات و خدمات خود، از هدایای تبلیغاتی کاربردی استفاده می‌کنند که علاوه‌بر تبلیغ و معرفی کسب‌وکار خود، برای مشتریان و مخاطبان نیز کاربردی هستند. ازجمله هدایای تبلیغاتی پرکاربرد می‌توانیم به خودکارهای تبلیغاتی، فلش کارتی تبلیغاتی، تقویم رومیزی، سررسید و… اشاره کنیم.

فلش کارتی تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب و کاربردی است که بسیاری از برندها و شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند. معمولاً روی این فلش کارت‌ها مطالب تبلیغاتی نوشته می‌شود. به این ترتیب شرکت‌ها هم محصولات و خدمات خود را معرفی می‌کنند و هم به مشتریان خود یک هدیهٔ کاربردی می‌دهند. فلش کارت‌ها هم‌اندازهٔ کارت‌های بانکی هستند و به همین دلیل به‌راحتی می‌توان آن‌ها را در کیف‌پول جا دارد. حافظهٔ این نوع فلش‌ها متفاوت است، به همین دلیل شرکت‌ها می‌توانند با توجه به بودجهٔ خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

​برای تاثیرگذاری بیشتر فلش کارتی تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم، روی فلش کارتی تبلیغاتی معمولاً فضای کافی برای چاپ طرح‌ها و نوشته‌های تبلیغاتی وجود دارد. برای این‌که این فلش‌ها تاثیرگذاری خوبی داشته باشند، باید در طراحی و چاپ آن‌ها به نکات مهمی توجه شود. بدون شک تنها چیزی که می‌تواند تبلیغات را در این روش تأثیرگذار کند، طرحی است که بر روی فلش کارتی چاپ می‌شود، به همین دلیل طرح موردنظر از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند نشان‌دهندهٔ کیفیت و جایگاه شکرت یا برند مربوطه باشد، ازاین‌رو می‌توانیم بگوییم که برای طراحی تصاویر و متن‌ها، باید توسط گرافیست‌های حرفه‌ای انجام شود. در طراحی این ابزار کاربردی باید به نکات زیر توجه شود:

      1. نوشتن نام تجاری برند یا کسب‌وکار

یکی از کاربردهای فلش کارتی تبلیغاتی، برندسازی و معرفی کسب‌وکارهاست، به همین دلیل نوشتن نام برند یا کسب‌وکار روی فلش کارتی ازجمله نکات مهمی است که حتماً باید رعایت شود. مشتریان با هر بار استفاده از فلش کارتی، نام برند نوشته‌شده روی آن را می‌خوانند و به این ترتیب نام برند در ذهن آن‌ها می‌ماند. اندازه و فونت استفاده‌شده برای نوشتن نام تجاری کسب‌وکارها از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجهٔ ویژه‌ای شود.

      • چاپ لوگو و نشان تجاری

چاپ لوگو و نشان تجاری یکی دیگر از نکات مهمی است که باید به آن توجه شود. هنگام طراحی و چاپ لوگو باید به کیفت و وضوح آن روی فلش کارتی توجه شود. همچنین اندازه و ابعاد لوگو روی فلش کارتی و محل قرارگیری آن از اهمیت بالایی برخوردار است. لوگوی چاپ‌شده نباید خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد. همچنین محل قرارگیری لوگو معمولاً وسط کارت یا در قسمت بالایی آن است.

فلش کارتی تبلیغاتی چیست؟

      • استفاده از طرح‌های ساده و زیبا

طراحی گرافیکی زیبایی فلش کارتی تبلیغاتی را دو برابر می‌کند، به همین دلیل باید به‌طراحی آن نیز توجه‌ٔ ویژه‌ای شود. استفاده از رنگ‌های جذاب و هماهنگ با رنگ‌ سازمانی شرکت یا برند مربوطه می‌تواند تأثیرگذاری این ابزار را بیشتر کند. شایان ذکر است که باید از چاپ طرح‌های پیچیده و شلوغ روی فلش کارتی پرهیز شود، زیرا در این صورت تأثیرگذاری آن بر مخاطب کمتر می‌شود.

      • استفاده از جملات و متن‌های تبلیغاتی مناسب

نوشتن جملات تبلیغاتی بر روی فلش کارتی تبلیغاتی تأثیر خوبی بر مخاطبان دارد، به همین دلیل نباید نوشتن جملات و متن‌های تبلیغاتی را به‌هیچ‌وجه فراموش کرد. جملات به‌کاررفته باید در حد ممکن کوتاه و مختصر و مفید باشند که در ذهن خوانند بمانند. از نوشتن جملات بلند و توضیحات اضافه باید پرهیز شود.

      • استفاده از رنگ‌های جذاب

رنگ‌ها تأثیر بسیار زیادی بر ذهن افراد دارند، به همین دلیل استفادهٔ درست از آن‌ها می‌تواند تأثیرگذاری فلش کارتی تبلیغاتی را دوچندان کند. استفاده از رنگ‌های سازمانی بهترین گزینه برای طراحی فلش کارت تبلیغاتی هستند. برای مثال، همهٔ ما با دیدن رنگ زرد به یاد شرکت مخابراتی ایرانسل می‌افتیم. درواقع رنگ زرد رنگ سازمانی این شرکت است و در معرفی و شاته‌شدن آن در بین مشتریان تأثیر زیادی دارد. معمولاً برندها و شرکت‌های بزرگ دارای رنگ سازمانی مشخصی هستند.

 

​مزایای استفاده از فلش کارتی تبلیغاتی چیست؟

فلش کارت‌ها یکی از هدایای تبلیغاتی کاربردی و محبوب هستند که معمولاً روی آن‌ها اطلاعات تبلیغاتی چاپ می‌شود. روی این ابزار با توجه به درخواست و سفارش مشتری می‌توان هر طرح و متنی را به‌راحتی با روش چاپ فلت بد چاپ کرد. استفاده از روش‌های تبلیغاتی مانند چاپ کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور و… که کاربردی جز تبلیغات ندارند، معمولاً توسط مشتریان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. اما فلش کارتی تبلیغاتی به دلیل کاربردهای فلش معمولاً مشتریان آن را دور نمی‌اندازند و از آن استفاده می‌کنند، به همین دلیل این هدیهٔ تبلیغاتی می‌تواند تأثیر بسیار خوبی بر پیشرفت کسب‌وکارها داشته باشد. ازجمله مزایای خوب دیگر این هدیه تبلیغاتی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • فلش کارت‌ها فضای کافی برای چاپ متن‌ها و طرح‌های تبلیغاتی دارند، به همین دلیل می‌توان روی آن‌ها اطلاعات دقیق‌تری از کسب‌وکارها را چاپ کرد. به این ترتیب تأثیر آن‌ها بر جذب مشتریان و معرفی کسب‌وکارها بیشتر خواهد بود.
  • اندازهٔ این فلش کارت‌ها به‌گونه‌ای است که مشتریان به‌راحتی می‌توانند آن را در کیف‌پول خود قرار دهند به این ترتیب می‌توانند هر زمان که خواستند از آن استفاده کنند.
  • می‌توان از روش‌های چاپی متنوعی برای چاپ مطالب تبلیغاتی روی فلش کارتی تبلیغاتی استفاده کرد.
  • می‌توان داخل فلش کارت‌ها اطلاعات دقیقی از شرکت‌ها و برندها را ذخیره کرد و آن را به مشتریان داد.
  • ظرفیت این فلش کارت‌ها از 8 گیگابایت تا 64 گیگابایت قابل تغییر است.
  • هدیه‌ای کاملاً کاربردی برای مشتریان است و به همین دلیل توسط آن‌ها نگه‌داری و استفاده می‌شود. به این ترتیب آن‌ها با هر بار استفاده از این وسیله، نام و لوگوی چاپ‌شده روی فلش کارت را می‌بینند، به همین دلیل می‌توانیم بگوییم این روش برای معرفی و برندسازی روش بسیار مؤثری است.
  • ظاهر این هدیه‌ٔ تبلیغاتی بسیار جذاب است و به همین دلیل نظر مشتریان را بیشتر به خود جذب می‌کند.
  • کیفیت این فلش‌ها مانند سایر فلش مموری‌های رایج است با این تفاوت که اندازه و شکل آن‌ها متفاوت است.
  • با توجه به درخواست مشتریان، می‌توان روی فلش کارتی تبلیغاتی انواع طرح‌های زیبا و خلاقانه را که باعث جلب توجهٔ مشتریان می‌شود چاپ کرد.
  • می‌توان روی این هدیهٔ دیجیتالی با روش چاپ لیزری طرح‌های زیبایی را حک کرد.

​قیمت خرید فلش کارتی تبلیغاتی چقدر است؟

یکی از سؤالات متداولی که درمورد این هدیهٔ تبلیغاتی پرسیده می‌شود، این است که قیمت آن چقدر است؟ با توجه به این‌که حافظهٔ این نوع فلش مموری بسیار متفاوت است، قیمت آن نیز ثابت نیست. به عبارتی دیگر می‌توانیم بگوییم باتوجه‌به حافظه و جنش فلش کارتی تبلیغاتی، قیمت آن نیز متغیر است. علاوه‌بر این، طرح چاپ‌شده روی آن نیز می‌تواند باعث تأثیرگذاری بر قیمت آن شود. برای سفارش و خرید فلش کارت‌های اختصاصی و زیبا می‌توانید به سایت مدیرگیفت مراجعه کنید. در این سایت شما می‌توانید انواع هدایایی تبلیغاتی را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنید.

​خلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که برای پیشرفت هر کسب‌وکار بزرگ و کوچکی نیاز به تبلیغات درست و اصولی است. با افزایش استفادهٔ افراد از فضای مجازی و اینترنت، روش‌های تبلیغاتی جدیدی به‌وجود آمده‌اند که بیشتر به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. رپورتاژ آگهی ازجمله روش‌های تبلیغاتی جدید است که در سایت‌ها قرار می‌گیرد. در این روش یک گزارش درمورد معرفی یک کسب‌وکار تهیه می‌شود و به‌صورت دائمی در یک سایت قرار می‌گیرد. استفاده از این روش مزایای بسیار خوبی برای کسب‌وکارها به‌همراه دارد. یکی دیگر از روش‌های تبلیغاتی محبوب و کاربردی، استفاده از فلش کارتی تبلیغاتی است. این ابزار یک هدیهٔ تبلیغاتی کاربردی است که تأثیر مثبتی بر افزایش مشتریان یک کسب‌وکار دارد. برای خرید و سفارش انواع هدایای تبلیغاتی، می‌توانید به سایت مدیرگیفت مراجعه کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فلش کارتی تبلیغاتی چیست؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *