فلاسک MIJIA Thermos جدید شیائومی معرفی شد

فلاسک MIJIA Thermos جدید شیائومی معرفی شد

غول فناوری چینی، شیائومی، به تازگی از فلاسک قمقمه ای MIJIA Thermos Cup Flip-top جدید با طراحی شیک که هم کاربردی بوده و هم با دوام رونمایی به عمل آورده است. این فلاسک قمقمه از مواد مرغوب ساخته شده که دوام و طول عمر را تضمین می کند. مخزن داخلی قمقمه از فولاد ضد زنگ 316 لیتری ساخته شده که نوعی استیل ضد زنگ با مقاومت عالی در برابر خوردگی بوده و این اطمینان را می دهد که قمقمه به راحتی زنگ نزده یا خورده نمی شود.

قمقمه دارای ظرفیت 480 میلی لیتر بوده که حمل آن را در تمام طول روز آسان می کند. همچنین وزن نسبتاً سبکی دارد و حدود 240 گرم وزن دارد و به راحتی در یک کوله پشتی، کیف دستی یا حتی یک جیب قرار می گیرد.

قمقمه جدید MIJIA از طراحی پاپ آپ تک دکمه ای استفاده می کند که به شما امکان می دهد قمقمه را با یک دست باز و بسته کنید. شما به سادگی دکمه سوئیچ را فشار داده و نگه دارید و آن را به سمت چپ فشار دهید تا دهانه نوشیدنی بالا بیاید. طراحی قفل مخفی تضمین می کند که قمقمه به طور تصادفی در حین حمل و نقل باز نمی شود.

دهانه نوشیدنی قمقمه به حدود 13 میلی‌متر افزایش یافته و نوشیدن آن را آسان‌تر می‌کند و در پایین دهانه نشتی چای مخفی وجود دارد تا از ورود برگ‌های چای به دهان جلوگیری شود. نشتی چای قابل جدا شدن است و تمیز کردن و جداسازی چای و آب را آسان می کند.

قمقمه دارای طراحی عایق حرارتی چند لایه بوده و به این معنی که می تواند نوشیدنی های شما را برای مدت طولانی گرم یا سرد نگه دارد. قسمت بیرونی مخزن داخلی از فناوری آبکاری مس برای اطمینان از خلوص خلاء و افزایش عملکرد عایق حرارتی آن استفاده می کند.

MIJIA Thermos Cup Flip-top جدید دارای برچسب قیمتی 99 یوان (14 دلار) است و در حال حاضر در چین به فروش می رسد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شیائومی مراجعه کنید. برند چینی همیشه سعی داشته محصولات متنوعی را تولید کرده و به مخاطبان ارائه دهد. این مدل جدید نیز یک گزینه برجسته است.

بیشتر بخوانید  شیائومی 7 میلیون گوشی 5جی راهی بازار هند کرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فلاسک MIJIA Thermos جدید شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *