ایرباد جدید برند تازه کار Nothing بزودی معرفی می شود

اخیرا کارل پی بنیان گذار شرکت وان پلاس تصمیم می گیرد برند جدیدی را تحت عنوان Nothing تاسیس کند. حال قرار است بزودی اولین محصول این شرکت که در واقع یک ایرباد است معرفی و عرضه شود.

Nothing Technologies، سرمایه گذاری تازه تأسیس کارل پی ، وان پلاس ، در روز سه شنبه اعلام کرد که اولین محصول از این شرکت با هدفون با نام Ear 1 ساخته خواهد شد که هدف آن ایجاد فضای مناسب در بازار بسیار رقابتی گوشی است.

پی در بیانیه ای گفت: “حتی عجیب است وقتی قدم برمی داریم و می بینیم که” Ear 1 “فقط آغاز است ، اولین قدم در یک سفر طولانی و هیجان انگیز پیش رو است.” “گوش 1 فقط شروع است. طراحی هنوز کاملاً محرمانه است اما چیزی که می توانیم به شما بگوییم این است که Ear 1 ترکیبی از نت های شفافیت ، شکل نمادین و عملکرد تصفیه شده است. ”

این شرکت مستقر در لندن اخیراً شرکت مستقر در استکهلم را اعلام کرد. به عنوان شریک موسس آن مهندسی نوجوان محصولات بسیار تحسین برانگیزی را برای افرادی که عاشق صدا، موسیقی و طراحی هستند، تولید کرده است.

Pei گفت که این شرکت معتقد است “بازار هدفون تمایل به تمایز داشت ، فضایی كه ما بتوانیم طراحی را از همان روز اول بالا ببریم.” Pei خاطرنشان کرد: “علاوه بر این ، به عنوان منطقه ای از رشد بیش از حد ، بازار گوشی ها پس زمینه خوبی را فراهم می کند زیرا ما توانایی های خود را تقویت می کنیم و خود را برای ورود به دسته های جدید محصول آماده می کنیم.”

تاکنون چیزی بیش از 22 میلیون دلار جمع آوری نشده است. در ماه دسامبر ، این شرکت 7 میلیون دلار برای تأمین مالی بذر در دسامبر جمع آوری كرد ، از جمله رهبران فن آوری و سرمایه گذاران مانند تونی فاضل ، كیسی نیستات ، كوین لین ، استیو هافمن و جاش باكلی. این شرکت همچنین اعلام کرد که از طریق دور بودجه سهام جامعه برای سرمایه گذاری در شرکت خود برای جامعه خود گشایش می کند.

به هر حال باید منتظر ماند تا بزودی ناتینگ با معرفی Ear 1 محصولات دیگری هم به میدان بیاورد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه نصب نسخه بتا اندروید 12

نظرات در مورد : ایرباد جدید برند تازه کار Nothing بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *