تبلت اوپو Pad در پیکربندی جدید عرضه شد

تبلت اوپو Pad در پیکربندی جدید عرضه شد

شرکت اوپو به تازگی نسخه پیکربندی جدیدی را برای تبلت اوپو پد در نظر گرفته که 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را دربرمی گیرد و قیمت مناسبی هم دارد.

در اوایل سال، اوپو با هنرمند جیمز جین همکاری کرد تا یک «نسخه هنری» محدود از OPPO Pad را راه‌اندازی کند. این تبلت با حکاکی‌های خاص در پشت ظاهر شد که کارهای تخیلی ژان را به تصویر می‌کشید. اکنون تقریباً یک سال بعد، این شرکت نسخه جدید ذخیره سازی 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی تبلت را در چین عرضه کرده است. در اینجا جزئیات است.

در جریان رویداد معرفی سری Oppo Find N2 امروز، این شرکت یک نسخه جدید حافظه داخلی 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی Oppo Pad Artist Limited Edition را معرفی کرد. این گوشی برای خرید در چین در دسترس خواهد بود و دارای برچسب قیمتی 2499 یوان (358 دلار) است.

یادآوری می کنیم که این تبلت در ماه مارس با طراحی منحصر به فردی رونمایی شد. دارای یک پنل پشتی سفارشی است که با استفاده از فناوری شن و ماسه فلش ساخته شده است. این تبلت دارای حکاکی خاصی در پشت خود است که شبیه کار تخیلی هنرمند جیمز ژان است. مشخصات زبانه مانند مدل وانیلی است.

این تبلت دارای صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD است که رزولوشن Quad HD + 1600 در 2560 پیکسل را ارائه می دهد. نسبت تصویر 16:10، نرخ تجدید 120 هرتز، حداکثر روشنایی 480 نیت، نور پس زمینه هوشمند در سطح 2048 و پشتیبانی از سازگاری با نور محیط ارائه می شود. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 870 و رم LPPDR4x جفت شده است.

در جلوی دوربین، Oppo Pad به یک دوربین 8 مگاپیکسلی جلو و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت با فلاش LED مجهز شده است. باتری 8630 میلی آمپر ساعتی آن از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این تبلت دارای سیستم عامل ColorOS 13 مبتنی بر اندروید 13 است. دارای بلندگوهای نسل دوم AAC است و از LHDC، Dolby Atmos و غیره پشتیبانی می کند. این تبلت همچنین دارای صفحه کلید مغناطیسی هوشمند و OPPO Pencil است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ُسری گوشی Reno8 اوپو راهی بازار جهانی شد

نظرات در مورد : تبلت اوپو Pad در پیکربندی جدید عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *