فروش لایو اینستاگرام برداشته می شود

فروش لایو اینستاگرام برداشته می شود

اینستاگرام در حال بازگشت به ریشه های خود است و در تلاش برای حفظ کاربران فعلی خود و در عین حال جذب کاربران جدید، محتوا را در اولویت قرار می دهد. ما شاهد این بودیم که این شرکت در سال گذشته تغییرات زیادی انجام داده است، مانند حذف برگه خرید از صفحه اصلی، و اکنون، این شرکت خدمات خرید زنده خود را کنار گذاشته است. در اعلامیه‌ای در صفحه پشتیبانی مرکز راهنمایی خود، این شرکت به اشتراک گذاشت که خرید زنده از ۱۶ مارس ۲۰۲۳ متوقف خواهد شد. پس از این مرحله، کاربران دیگر نمی‌توانند محصولات را در جریان‌های زنده برچسب‌گذاری کنند.

در مورد دلیل این تغییر، این شرکت اظهار داشت که این “به ما کمک می کند تا روی محصولات و ویژگی هایی تمرکز کنیم که بیشترین ارزش را برای کاربران ما فراهم می کند.” کاربران اکنون باید برای فروش محصولات به بخش‌های دیگر پلتفرم تکیه کنند، مانند برچسب‌گذاری محصولات در Reels. علاوه بر این، اینستاگرام هیچ تغییری در فروشگاه‌ها ایجاد نمی‌کند که همچنان در این پلتفرم در دسترس خواهند بود. مشخص نیست که این تغییر جدید چه تعداد را تحت تأثیر قرار خواهد داد، اما همیشه این احتمال وجود دارد که در ابتدا چندان محبوب نبوده باشد.

مطمئناً، کاربران هنوز گزینه‌های زیادی را در مورد فروش کالا در اختیار خواهند داشت، که یکی از جدیدترین آنها به خریداران اجازه می‌دهد تا برای خرید به DM مراجعه کنند. علاوه بر تغییرات در تجارت، اینستاگرام به کاربران کنترل بیشتری بر نحوه رفتار برنامه داده است که در صورت نیاز، جداسازی بیشتری از برنامه را ممکن می کند. همچنین ابزارهایی را برای کمک به بازیابی حساب کاربری در صورت بروز حادثه معرفی کرده است، و حتی سعی کرده است تنظیمات برنامه را با ارائه یک فروشگاه برای محبوب ترین محصولات اجتماعی متا ساده کند.

در حالی که انتخاب‌های زیادی برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها وجود دارد، اینستاگرام به دلیل سهولت استفاده، ویژگی‌ها و دسترسی آن همچنان به عنوان یکی از گزینه‌های برتر در سراسر جهان شناخته می‌شود. بنابراین، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، آن را امتحان کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چند قابلیت جدید اینستاگرام که شاید از آنها اطلاعی نداشته باشید

نظرات در مورد : فروش لایو اینستاگرام برداشته می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *