فروش سری Redmi Note از 300 میلیون فراتر رفت

فروش سری Redmi Note از 300 میلیون فراتر رفت

سری Redmi Note یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان شیائومی هستند. اوایل دسامبر بود که شیائومی فاش کرد تا به امروز بیش از 300 میلیون دستگاه فروخته شد.

تنها سه ماه بعد، این شرکت افزود کرد که اکنون تعداد بیشتری Redmi Notes را فروخته است. روز گذشته در رویداد معرفی Redmi Note 12 Turbo، شیائومی فاش کرد که فروش سری Redmi Note در سراسر جهان از 320 میلیون دستگاه فراتر رفته و به عبارت دیگر، این کمپانی در سه ماه گذشته موفق به فروش 20 میلیون دستگاهی شد.

همچنین اعلام شد که Redmi Note 11 یکی از 10 گوشی هوشمند برتر جهان طی سال 2022 است. طبق آمار کانالیز بیش از 18 میلیون دستگاه Redmi Note 11 در سال گذشته فروخته شد. این گوشی با آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس گره خورده و رقیب است.

متأسفانه، اگرچه رقم فروش بالا به نظر می رسد، مجموع محموله ها از چند فصل گذشته کاهش یافت. به عنوان مثال، شیائومی بیش از 40 میلیون دستگاه Redmi Notes را تنها در 5 ماه سال 2021 فروخت.

برخلاف سال‌های قبل، شیائومی اکنون طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها را در بخش‌های قیمتی مختلف تحت سری Redmi Note می‌فروشد. با این حال، نتوانست به رکوردهای فروش قبلی خود برسد.

بازار جهانی گوشی های هوشمند اکنون اشباع شده است. مصرف کنندگان برای مدت طولانی تری از گوشی های قدیمی خود استفاده می کنند. شرایط اقتصادی فعلی نیز کمکی نمی کند. در اخباری مرتبط نسخه 1 ترابایتی گوشی Redmi Note 12 Turbo تنها در چند ثانیه فروش آن به اتمام رسیده و فروش قابل توجهی داشته است. به نظر رسیده در کنار سخت افزاری قابل توجه، ردمی نوت 12 توربو با حافظه رم 16 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه داخلی گزینه فوق العاده محسوب می‌شود.

درباره این گوشی باید بیان داشت که شرکت شیائومی به تازگی از گوشی Redmi Note 12 Turbo رونمایی کرد. تلفن هوشمندی که اولین مدل با چیپست اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 شناخته می‌شود و طراحی قابل توجهی دارد.

در کنار این چیپ حافظه رم 16 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 1 ترابایتی UFS 3.1 هم تعبیه شد. Redmi Note 12 Turbo یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز هم دارد. این پنل دارای یک حفره دوربین در وسط بوده که کیفیت 16 مگاپیکسلی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  ردمی نوت 12 پرو پلاس فناوری شارژ 210 واتی در بازار جهانی دارد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فروش سری Redmi Note از 300 میلیون فراتر رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *