آپدیت دوربین بعدی سامسونگ گلکسی اس 23 بزودی منتشر می شود

آپدیت دوربین بعدی سامسونگ گلکسی اس 23 بزودی منتشر می شود

سری گلکسی S23 سامسونگ جدیدترین سری گوشی های پرچمدار این برند است. با سیستم دوربین همه کاره، مشخصات بسیار خوبی را ارائه می دهد. سخت‌افزار دوربین مطمئناً بسیار قوی است، با این حال، برخی از مشکلات در سیستم دوربین وجود دارد و این برند دائماً در حال کار بر روی ارتقاء تجربه دوربین دستگاه است.

تعداد کمی از کاربران مشکل مربوط به HDR را در گوشی های هوشمند سری گلکسی S23 گزارش کرده بودند. دستگاه ها در برخی شرایط نوری نمی توانند رنگ‌ها را به درستی تنظیم کنند. سامسونگ رسماً این مشکل را تأیید کرده که به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده برای دستگاه مشکل HDR موجود در دستگاه را برطرف می‌کند.

افشاگر معروف Ice Universe (از طریق SamMobile) ادعا می کند که تأییدیه ای از تیم پشتیبانی سامسونگ دریافت کرده است که “بهبودها در حال انجام است و در به روز رسانی بعدی گنجانده خواهد شد”

با این حال، برند اشاره ای نکرد که کدام آپدیت خاص این مشکل را حل می کند، اما شایعات قوی وجود دارد مبنی بر اینکه آپدیت امنیتی آینده در نهایت رفع این مشکل را ارائه خواهد کرد. پیشتر در جدول زمانی اواسط آوریل ادعا شده بود که پچ ماه می این مشکل را برطرف خواهد کرد، اما اینطور نشد. خوشبختانه این مشکل زیاد اتفاق نمی افتد و در بین همه کاربران رایج نیست.

ویژگی HDR (محدوده دینامیکی بالا) برای ثبت جزئیات بیشتر در نواحی روشن و تاریک صحنه طراحی شده است، اما برخی از کاربران سری Galaxy S23 گزارش داده اند که در شرایط نور کم یا محیط داخلی، یک افکت هاله را در اطراف اجسام مشاهده کرده اند، به ویژه در شرایط اولیه منبع نور در قاب وجود دارد. این مشکل به دلیل ترکیبی از فریم‌های ورودی ارزش نوردهی منفی (EV) که دارای الگوی یکسان هستند و استفاده از نقشه‌برداری محلی (LTM) پس از خروجی HDR رخ می‌دهد و مشکل را تشدید می‌کند.

در دیگر خبرها سامسونگ مانیتور همه کاره DM530AFA-LC71W را به تازگی معرفی کرده است که برای بهره وری و سرگرمی طراحی شده است. این رایانه شخصی دارای صفحه نمایش 23.8 اینچی با وضوح 1080p و نسبت تصویر 16:9 است که آن را برای طیف وسیعی از کارها از جمله کنفرانس ویدیویی، پخش استریم و مرور وب مناسب می کند.

بیشتر بخوانید  سیستم خنک کننده گلکسی نوت 9 سامسونگ

یکی از ویژگی‌های برجسته محصول جدید سامسونگ پوشش ضد تابش است که برای کاهش انعکاس‌ها طراحی شده و برای کاربران آسان‌تر می‌کند که آنچه را که روی صفحه نمایش در محیط‌های با نور روشن نشان داده می‌شود، شاهد باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آپدیت دوربین بعدی سامسونگ گلکسی اس 23 بزودی منتشر می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *