فرصتی برای دید نزدیک قدرت ماورایی گوشی های سری Mate 10

میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو

هوآوی رویداد HUAWEI AI TECH WEEK یا “هفته تکنولوژی AI هوآوی” را همزمان با رونمایی از سری گوشی های Mate 10 در بازار کشور آغاز می کند.
در این رویداد یک هفته ای که از سه شنبه 7 آذر به مدت یک هفته در طبقه هفتم بازار چارسو برگزار می گردد، با دعوت از گروه های مختلف و مشتریان علاقمند به جدیدترین تکنولوژی های گوشی های هوشمند، تکنولوژی های به کار رفته در گوشی های سری Mate 10 در محیطی جذاب برای ایشان به نمایش گذاشته و فرصت آشنایی نزدیک با مزیت های تکنولوژیک این گوشی های پرچم دار هوآوی برای ایشان فراهم آید.
گفتنی است در این رویداد فضایی تحت عنوان Experience Zone در نظر گرفته شده که در آن با بهره گیری از ابزارهای مختلف توانمندی های گوشی های سری Mate 10 شامل گوشی های Mate 10 Pro ، Mate 10 ، Mate 10 lite و PORSCHE DESIGN Mate 10 از نزدیک برای مشتریان جهت تجربه و مشاهده از نزدیک فراهم شده است.
در حاشیه این رویداد هم نشست های مختلفی با حضور خبرنگاران، کارشناسان حوزه فناوری و سایر علاقمندان برگزار می گردد تا در قالب ارائه مطالب فنی مرتبط با گوشی های سری Mate 10، علاوه بر تجربه عملی امکان آشنایی دقیق و جزیی تر با توانمندی های این پرچم داران هواوی فراهم شود.
مزیت اصلی که در این سری از پرچم داران هوآوی مورد توجه مشتریان و کارشناسان فنی در سراسر دنیا قرار گرفته است هوش مصنوعی به کارگرفته شده در گوشی های Mate 10 ، Mate 10 Pro و PORSCHE DESIGN Mate 10 برای اولین بار در بازار گوشی های هوشمند است. AI یا هوش مصنوعی در گوشی های فوق الذکر به واسطه واحد NPU یا واحد پردازش عصبی در پردازنده این گوشی یعنی Kirin 970 که ساخت هوآوی می باشد ایجاد شده است.
هوش مصنوعی یا AI در این سری توانمندی های زیادی به مدل های ذکر شده Mate 10 در حوزه های عکاسی، مدیریت انرژی، بهینه سازی صدا و . . . داده است که همه آنها در فضای مهیا شده در رویداد یک هفته ای HUAWEI AI TECH WEEK از نزدیک برای کاربران و علاقمندان این حوزه از نزدیک قابل لمس و تجربه است.
لازم به ذکر است در این رویداد یک هفته ای جهت قدردانی از حضورکاربران و علاقمندانی که در محل HUAWEI AI TECH WEEK در طبقه هفتم بازار چارسو حاضر می شوند جوایز ارزنده ای به قید قرعه شامل گوشی های سری Mate 10 و ابزارهای جانبی در هرروز اعطا خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تفاوت های میان میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو

نظرات در مورد : فرصتی برای دید نزدیک قدرت ماورایی گوشی های سری Mate 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *