با گلکسی نوت سامسونگ خداحافظی کنید

با گلکسی نوت سامسونگ خداحافظی کنید

براساس گزارش منتشر شده سامسونگ دیگر برنامه ای برای ادامه تولید و معرفی مدل جدید سری گلکسی نوت ندارد. خانواده ای که طی چند سال گذشته محبوبیت بسیاری کسب کرد و همین امر موجب شد تا کره ای ها مدل هایی با ویژگی هایی برگرفته از همین مدل معرفی کنند.

گفته شده تولید این سری از برنامه سامسونگ برای سال 2022 حذف شده و این یعنی خانواده گلکسی نوت به فراموشی سپرده می شوند و دیگر قرار نیست شاهد معرفی مدل جدیدی از آنها باشیم.

گزارش جدید می گوید سامسونگ با هدف فروش اسمارتفون تاشو بیشتر تصمیم به قطع تولید و عرضه گلکسی نوت گرفته است. تصمیمی که با فروش قابل توجه گلکسی زد فلیپ 3 و فولد 3 توانسته نظر کمپانی کره ای را جلب کند. از سال گذشته شایعاتی درباره پایان تولید گلکسی نوت شنیدیم و بسیاری پیش بینی می کردند که شایعه ای بیش نیست اما گویی این موضوع به حقیقت تبدیل می شود و قرار نیست شایعه باقی بماند.

پیشتر یکی از مدیران ارشد سامسونگ تایید کرد که سال 2021 عضوی از سری گلکسی نوت معرفی نمی شود. باتوجه به اینکه پایان سال 2021 نزدیک است و هیچ عضوی از گلکسی نوت را مشاهده نکردیم، باید به این گزارش مهر حقیقت بچسبانیم.

یکی از ویژگی برجسته سری گلکسی نوت وجود قلم استایلوس است. قلمی که کاربری بسیاری داشته و شاید برخی آن را مفید ندانند اما گزینه بسیار مفیدی است. البته به تازگی یک منبعی فاش کرده که سامسونگ می خواهد سال 2022 گلکسی نوت جدید معرفی کند. اما باتوجه به گزارش های متعددی مبنی بر اینکه گلکسی نوت به تاریخ پیوسته و گلکسی اس 22 اولترا جایگزین می شود، شاید این گزارش جدید یک شایعه ای بیش نباشد.

گفته شده گلکسی اس 22 اولترا تمام ویژگی های گلکسی نوت را یدک خواهد کشید اما عنوانی متفاوت دارد. همچنین در کنار سری گلکسی اس معرفی می شود تا نه تنها همراه سایر پرچمداران عرضه شود، بلکه طرفداران در کنار سری گلکسی اس شاهد معرفی آن باشند.

به هر حال تمام این گزارش ها خبر از آن می دهند که گلکسی نوتی در کار نیست و قرار هم نخواهد بود عضو جدیدی در سال 2022 معرفی شود. به جز اینکه کره ای ها می خواهند گلکسی اس 22 اولترا را به یک نوت تبدیل کنند، نوتی که دیگر نام نوت را به همراه ندارد و مدلی دیگر خواهد شد.

بیشتر بخوانید  گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا سامسونگ در دوربین متفاوت هستند

در هر صورت باید منتظر ماند تا مشخص شود چه تلفن هوشمندی توسط سامسونگ معرفی می شود و آیا شایعات به حقیقت اشاره کردند یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با گلکسی نوت سامسونگ خداحافظی کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *