عیدی کارمندان در سال جدید مشخص شد

عیدی کارمندان

به گزارش سایت های خبری وابسته به دولت، دولت بخش نامه پاداش و عیدی کارمندان در سال 97 را به ادارات و دستگاه های دولتی ارسال کرد. این بخش نامه توضیح داد دولت یازدهم با سرافرازی و موفقت در زمینه های اجتماعی , سیاسی و فرهنگی در زمینه اقتصادی برنامه ها و اقدامات مناسبی در نظر گرفته است. در سال های 91 و 92 درصد بیکاری افزایش یافت اما تا سال 95 فعالیت اقتصادی کشور بهبود یافته و رشد اقتصادی و تورم به‌ ترتیب دو و یک رقمی شد. این فعالیت‌ نمونه ای از اقدامات موفقیت آمیز دولت یازدهم می باشد.

ارقام و آمار در اختیار از بهتر شدن شرایط اقتصادی از طریق فعالیت های غیر نفتی خبر می دهد. این فعالیت ها باعث شده نرخ بیکاری در مقایسه با تابستان سال 95 چیزی حدود 11.5 درصد کم شده است.

با توجه به تعداد زیاد دانشجویان فارغ التحصیل شده از دانشگاه ها و متقاضیان بالا برای اشتغال ,  دولت حفظ تورم تک رقمی , اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی را هدف خود در سال آینده قرار داد. سیاست مداران پیش بینی می کنند با بهبود شرایط رشد اقتصادی , افزایش سرمایه گذاری نرخ بیکاری در سال آینده کاهش خواهد یافت.

دولت در سال آینده با نظم دهی به بانک های مرکزی و اجرای سیاست های پولی , افزایش اشتغال زایی و کاهش تورم , وضعیت اقتصادی را بهبود بخشیده و با افزایش سرمایه بانک ها و کاهش هزینه های دولت شرایط را برای مردم بهتر می کند. در این میان از افزایش مزایا و پاداش کارمندان دولتی خبر داد. بنا به مصاحبه سخنگوی دولت , پاداش و عیدی کارمندان در سال آینده ( سال 1397) مبلغی حدود نه صد و سی و دو هزار تومان خواهد بود.

دولت برای تشکر و قدردانی از زحمات کارمندان تصمیم به افزایش این مبلغ گرفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فراخوان دولت برای همکاری با هکرهای کلاه سفید

نظرات در مورد : عیدی کارمندان در سال جدید مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *