چگونه از عکس‌های مورد علاقه‌مان پرینت بزرگ بگیریم؟

پرینت بزرگ

برخی از افراد دوست دارند که یک سری از عکس های خود را که یادآور خاطرات خوش آن ها می باشد، پرینت بزرگ گرفته و در قسمت های مختلف اتاق یا منزل خود قاب نمایند. اما موضوعی که وجود دارد این است که چه دستگاه پرینتری می تواند تصاویر را بزرگ پرینت نماید؟ برای توصیف اینگونه پرینت ها می توانید آن ها را همانند فتوکپی های بزرگنمایی شده به همراه اشکالات کوچک و خطوطی ظریف در نظر بگیرید.

این روش برای تمامی عکس ها نظیر تصاویر خانوادگی و تصاویر مناظر کاربرد دارد که می توانید این تصاویر را در داخل یک CD و یا فلش بریزید و به محل های ارائه ی خدمات کامپیوتری مراجعه نموده و پرینت مهندسی از آن ها بگیرید. یکی از پرینترهای مناسب برای پرینت تصاویر در ابعاد بزرگ (پرینت مهندسی) دستگاه پرینت عریض KIP 3000 می باشد. پرینت های رنگی بسیار جذاب می باشند ولی این پرینترهای بزرگ اصولا برای پرینت های سیاه و سفید و با کیفیت پایین طراحی شده اند و در حال حاضر پرینتری برای پرینت تصاویر رنگی طراحی نشده است.

پرینت بزرگ

بزرگترین ابعادی که می توانید با این پرینتر چاپ نمایید 90 * 150 سانتی متر می باشد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که هرچقدر ابعاد پرینتر کوچک تر باشد، کیفیت پرینت آن ها بهتر می شود. این پرینتر های مهندسی واقعا بزرگ می باشند و تصاویر سیاه و سفیدی که چاپ می نمایند، شکل کاملا متفاوتی دارا می باشند. برخی از افراد قصد دارند این عکس ها را بر روی دیوار منزلشان داشته باشند که برای این کار می توانند از تخته شاسی های بزرگ برای پوستر استفاده نمایند و در صورتی که تخته شاسی کوچکتر از عکس شما بود می توانید آن را در زیر بخش اصلی تصویر خود قرار داده و بخش های اضافی عکس را ببرید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آموزش پرینت از گوشی و تبلت اندرویدی

نظرات در مورد : چگونه از عکس‌های مورد علاقه‌مان پرینت بزرگ بگیریم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *