علت مرگ پدر قاسم سلیمانی

تصاویر حاج قاسم سلیمانی

علت مرگ پدر قاسم سلیمانی : قایم سلیمانی یکی از بزرگترین سرداران سپاه پاسداران ایران است ، ایشان به عنوان یک اسطوره تاریخی در بین سرداران سپاه مطرح شده است. قدرت استراتژیکی ایشان در جنگ های چریکی و … است. پدر قاسم سلیمانی بامداد روز سه شنبه 9 آبان ماه 1396 دارفانی را وداع گفت.

پدر قاسم سلیمانی درگذشت

پدر قاسم سلیمانی در گذشت براساس گزارش های منتشر شده پدر قاسم سلیمانی سردار بزرگ جهان اسلام امروز فوت کرد.

دلیل درگذشت پدر قاسم سلیمانی

پدر قاسم سلیمانی به دلیل کهولت سن در سن 95 سالگی فوت کرد.  براساس گزارش های منتشر شده پدر قاسم سلیمانی در سن 95 سالگی دارفانی را وداع گفت.

پدر قاسم سلیمانی کیست ؟

پدر قاسم سلیمانی کیست ؟ وی یکی از رزمندگان جنگ 8 ساله تحمیلی ایران است. در ادامه تصاویری از پدر قاسم سلیمانی خواهید دید.

پدر قاسم سلیمانی درگذشت پدر قاسم سلیمانی کیستپدر قاسم سلیمانی کیست

قاسم سلیمانی کیست ؟

حاج قاسم سلیمانی در سال 1335 در کرمان و شهرستان رابر به دنیا آمد. وی در سال 1357 به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست . حاج قاسم سلیمانی نقش بسیار سازنده ای در جنگ تحمیلی و جنگ لبنان و عقب کشی اسرائیل از خاک لبنان داشت. براساس نوشته های موجود در ویکی پدیا حاج قاسم سلیمانی وی تاثیر بسیار زیادی در شکل گیری فضای سیاسی عراق پس از جنگ امریکا و عراق و سقوط صدام داشته است.

حاج قاسم سلیمانی در جنگ های دفاع از حرم های مطهر در سوریه و عراق بسیاری از مدافعان حرم را فرماندهی کرده است.  حاج قاسم سلیمانی تاثیر بسیار زیادی در منطقه خاورمیانه داشته است. رهبر معظم انقلاب از وی به عنوان شهید زنده یاد کرده است.

تصاویر حاج قاسم سلیمانی

تصاویر حاج قاسم سلیمانی تصاویر حاج قاسم سلیمانی

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : علت مرگ پدر قاسم سلیمانی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام.روحشون شاد وارزوی سلامتی و تندرستی این سردار دلاور راداریم .خدا پدر بزرگوارشان را بیامرزد که چنین شیرمردی را بزرگ کرده.انشالله همیشه در پناه حق باشند.