عرضه نسخه ریفربیشد پی 50 هوآوی در چین

عرضه نسخه ریفربیشد پی 50 هوآوی در چین

در اوایل امروز (24 فوریه 2023) ، هواوی رسماً مدل جدید مرمت شده را برای یکی از تلفن های هوشمند قدیمی پرچمدار خود اعلام کرد. دستگاه بالا در مورد Huawei P50 است ، بنابراین در اینجا تمام جزئیات آورده شده است.

تلفن هوشمند پرچمدار سابق غول چینی در سه گزینه رنگی که شامل یک نوع سیاه ، طلایی و سفید است ، در دسترس خواهد بود. مدل های مرمت شده P50 به طور رسمی توسط این برند فروخته می شوند و نه یک وب سایت تجارت الکترونیکی شخص ثالث. برای کسانی که غافل هستند ، یک تلفن مرمت شده اساساً دستگاههایی است که برای مدت زمان بسیار کوتاهی استفاده شده اند یا باز شده اند اما به دلایل مختلف از یک نقص کوچک تا سایر موارد بازگردانده شده اند. این شرکت این تلفن ها را تحت ضمانت قرار می دهد و به آنها خدمات می دهد تا قبل از فروش مجدد آن با قیمت ارزان تر ، نزدیک به کیفیت جدید باشند.

بنابراین اکنون ، P50 در صورت داشتن هرگونه مشکل ، به خریداران آینده نگر با ضمانت تعویض 15 روزه ارائه می شود. همچنین با یک شارژر سریع 66W نیز جفت می شود. مدل Huawei P50 برای اولین بار در سال 2021 رونمایی شد و مشخصات و ویژگی های برتر درجه یک را نشان داد. این شامل یک صفحه 4G فقط Snapdragon 888 SoC ، نمایشگر OLED 6.5 اینچی با وضوح کامل HD+ و نرخ تجدید 90Hz ، 50 دوربین سه گانه سه گانه و موارد دیگر است.

بنابراین برای علاقه مندان به انتخاب یک گوشی هوشمند پرچمدار هواوی ، می توانید مدل 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی را با قیمت 3،388 یوان (تقریباً 488 دلار آمریکا) دریافت کنید در حالی که نوع 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی برای 3،788 یوان فروخته می شود (تقریبا 545 دلار).

منبع

4.7/5 - (12 امتیاز)

بیشتر بخوانید  گوشی Mate V flip هوآوی 23 دسامبر معرفی می شود

نظرات در مورد : عرضه نسخه ریفربیشد پی 50 هوآوی در چین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *