کاربران آیفون می توانند کاملا حساب کاربری اینستاگرام خود را پاک کنند

کاربران آیفون می توانند کاملا حساب کاربری اینستاگرام خود را پاک کنند

اپل به دلیل قوانین سرسخت خود موجب شد تا اینستاگرام قابل حذف کامل حساب کاربری در این شبکه از طریق سیستم عامل iOS ممکن شود. تا پیش از این کاربران موبایل قادر نبودند به حذف کامل حساب بپردازند و تنها می توانند حساب را غیرفعال کنند.

تا پیش از این تنها نسخه تحت وب اینستاگرام قابلیت حذف کامل حساب کاربری را اجازه می داد اما به تازگی آپدیتی برای کاربران iOS اینستاگرام منتشر شده که از طریق آن کاربران آیفون می توانند کاملا حساب کاربری اینستاگرام خود را پاک کنند.

اپل قوانینی دارد که براساس آن می گوید کسانی که در اپ خود اجازه ساخت حساب را می دهند باید قابلیت حذف حساب را هم تدارک ببینند. نماینده شرکت متا در این رابط بیان داشت:

“ما قصد داریم روش‌های بیشتری به مردم برای کنترل تجربه‌ کار با اینستاگرام و زمانی که در این پلتفرم وقت می‌گذارنند، تدارک بینیم. ما قابلیت حذف حساب کاربری را در منوی تنظیمات نسخه‌ iOS فعال کردیم. شما می‌توانید پیش از تصمیم به حذف حساب کاربری، آن را موقتا غیرفعال کنید.”

بنابراین اگر شما نیز دارای حساب کاربری در اینستاگرام خود هستید و کاربر آیفون هم می باشید، هم اکنون قابلیت آن را دارید تا به سادگی کاملا حساب را پاک کنید. برای انجام کافی است به بخش تنظیمات رفته تا شاهد آشکار شدن گزینه حذف حساب یا همان delete account باشید. قوانین اپل ایده آل بوده و اینکه سازنده اپ قابلیت حذف کامل را دردسترس مخاطب نگذارد یک امر بازاریابی بوده تا مخاطب بیشتری جلب کند.

اما از نگاه امنیتی یک عمل اشتباه است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ذخیره عکس های اینستاگرام + تصاویر راهنما

نظرات در مورد : کاربران آیفون می توانند کاملا حساب کاربری اینستاگرام خود را پاک کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *