طراحی گوشی Xiaomi 14 Pro نهایی شد

طراحی گوشی Xiaomi 14 Pro نهایی شد

سری Xiaomi 13 در ماه دسامبر راهی بازار چین شدند. این گوشی های هوشمند بعدها یعنی در اواخر فوریه به بازار جهانی رسیدند. هفته گذشته، این شرکت شیائومی 13 اولترا را معرفی کرد. در مجموع، خانواده شیائومی 13 چندین مدل داشته که همگی معرفی و عرضه شدند. با این حال، یکی از مدیران این شرکت در حال حاضر شروع به آزمایش طراحی یکی از تلفن های نسل بعدی کرده است.

به گزارش ITHome، یکی از کاربران اینترنتی از وی زو پرسید که آیا شیائومی 14 پرو دارای طراحی مشابه Mi 11 Ultra است یا خیر. در پاسخ به این سوال، مدیر اجرایی شرکت فاش کرد که طراحی شیائومی 14 پرو نهایی شد. او همچنین اضافه کرد این طراحی از Mi 11 Ultra «شگفت‌انگیزتر» است.

شیائومی Mi 11 Ultra طراحی منحصر به فردی داشت. در عقب آن یک صفحه نمایش ثانویه برای اعلان ها، آب و هوا، کنترل های پخش موسیقی و موارد دیگر وجود داشت. در واقع از صفحه نمایش Mi Band 5 استفاده می کرد.

این دستگاه بعد از Mi 10 Ultra دومین گوشی اولترا این شرکت بود. در واقع باید این را اولین تلاش شیائومی در زمینه یک گوشی متمرکز بر دوربین دانست. درست مانند نسل فعلی شیائومی 12 پرو، از بدنه عقب سرامیکی بهره می برد.

تا جایی که به Xiaomi 14 Pro مربوط می شود، ما هیچ جزئیاتی در مورد آن نداریم. این اولین بار است که اطلاعاتی فاش می شود. احتمالاً با پردازنده‌های نسل بعدی کوالکام اسنپدراگون 8 و سیستم دوربین ارتقا یافته عرضه خواهد شد. این گوشی انتظار می رود در سه ماهه آخر سال 2023 در چین همراه با نسخه ساده عرضه شود.

در اخباری مرتبط شیائومی به تازگی گوشی پرچمدار شیائومی 13 اولترا را در بازار چین معرفی کرده است. اکنون، گوشی بعدی این برند می تواند Xiaomi Civi 3 باشد. دلیل آن چنین بوده که به تازگی موفق شد تاییدیه 3C چین را بدست آورد.

یک دستگاه شیائومی با شماره مدل 23046PNC9C در ماه مارس توسط پایگاه MIIT تاییدیه گرفت. به نظر می رسد این گوشی بعدی کمپانی با برند Civi باشد. هنوز مشخص نیست که این تلفن هوشمند Xiaomi Civi 3 بوده یا Civi 2s. با این وجود، گواهی 3C اشاره ای به قابلیت های شارژ دستگاه می دهد.

بیشتر بخوانید  شیائومی گوشی Redmi Note 10 Lite را معرفی کرد

گواهی 3C شیائومی Civi 3 نشان داده که ممکن است گوشی با شارژ سریع 67 واتی و شماره مدل MDY-14-EV عرضه شود. لیست 3C چیز دیگری در مورد دستگاه فاش نکرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طراحی گوشی Xiaomi 14 Pro نهایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *