طراحی گوشی وان پلاس Nord CE 2 5G تایید شد

طراحی گوشی وان پلاس Nord CE 2 5G تایید شد

گوشی وان پلاس Nord CE 2 5G در 17 فوریه رونمایی خواهد شد، اما این شرکت تصمیم گرفته است تا زودتر از برخی جزئیات آن را فاش کند و پیشتر چیپست Dimensity 900 را تأیید کرده بود، اکنون رسماً طراحی پنل عقب آن آشکار شد. یکی از رنگ های تایید شده آبی باهاما نام دارد. سه دوربین در عقب به کار گرفته شده که شامل لنز اصلی + اولتراواید + ماکرو می شود. انتظار داریم که دوربین‌ها مانند CE اصلی (64+8+2 مگاپیکسل) باشند.

OnePlus همچنین تایید کرده است که Nord CE 2 5G از شارژ 65 واتی SuperVOOC پشتیبانی می کند و وعده عمر باتری 1 روزه را تنها در 15 دقیقه شارژ می دهد. سایر تیزرها حاکی از آن است که این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری هدفون و اسلات microSD خواهد بود. به‌طور غیررسمی، انتظار می‌رود که این گوشی چند ارتقاء نسبت به نسخه اصلی داشته باشد که باید به چیپ‌ست جدید (Dimensity 900 در مقابل Snapdragon 750G)، شارژ سریع‌تر (65 وات در مقابل 30 وات) و اسلات microSD و برخی دیگر اشاره کرد. باید برای دو به‌روزرسانی سیستم‌عامل و برچسب قیمت 24000 تا 28000 روپیه (315-370 دلار) منتظر بود، اگرچه محدوده قیمت از شایعه‌ای به شایعه دیگر متفاوت است.

طراحی گوشی وان پلاس Nord CE 2 5G تایید شد

رویداد 17 فوریه همچنین شامل تلویزیون های هوشمند جدید OnePlus برای بازار هند شده و به نظر می رسد که یک Nord 2T قدرتمندتر در دست کار است (Dimensity 1300، شارژ 80 واتی) که بزودی از راه می رسد. در اخباری مرتبط برکسی پوشیده نیست که شرکت وان پلاس بزودی قصد دارد گوشی وان پلاس Nord 2 CE میان رده را معرفی کند. به تازگی جزئیات قیمت و تاریخ عرضه دو مدل وان پلاس Nord 2 CE  و نورد 2 تی به بیرون درز پیدا کرد.

طبق این گزارش وان پلاس Nord 2 CE با قیمت پایه 333 دلار و نهایی 400 دلار عرضه می شود. تاریخ عرضه بهار امسال خواهد بود، هرچند در ماه فوریه باید شاهد رونمایی محصول میان رده وان پلاس باشیم. گوشی وان پلاس Nord 2 CE شایعه شده است که OnePlus Nord CE 2 با صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED وارد بازار می شود. انتظار می‌رود صفحه‌نمایش حفره دار از وضوح Full HD+، نرخ نوسازی 90 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش پشتیبانی کند. این گوشی تحت سیستم عامل اندروید 12 اجرا می شود که با OxygenOS 12 یکپارچه است.

بیشتر بخوانید  تست گوشی OnePlus 10 با دو چیپست متفاوت

برای بخش دوربین سلفی، این دستگاه به دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. در عقب آن احتمالا یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین  ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد. به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی باید تا روز پنجشنبه منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طراحی گوشی وان پلاس Nord CE 2 5G تایید شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *