انتشار نمونه تصاویر گرفته شده با گوشی Find X6 Pro اوپو

انتشار نمونه تصاویر گرفته شده با گوشی Find X6 Pro اوپو

اوپو در حال آماده شدن برای عرضه آخرین نسل گوشی های هوشمند پرچمدار خود در اواخر این ماه است. اما قبل از اعلام رسمی، مدیرعامل OnePlus نمونه‌های چشمگیر دوربین در نور کم که از Find X6 Pro گرفته شده است را به اشتراک گذاشته است.

پتا لاو، مدیرعامل و بنیانگذار OnePlus، نمونه های دوربین را در حساب رسمی خود در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشت. در پست رسانه‌های اجتماعی، مدیر اجرایی اعلام کرد که دیروز نمونه‌های دوربین گرفته‌شده از دوربین تله‌فوتو را در Find X6 Pro مشاهده کرده و امروز (17 مارس 2023) نمونه‌های دوربین‌های کم نور را دریافت کرده است. برای کسانی که نمی دانند، سازنده چینی گوشی های هوشمند در حال آماده شدن برای عرضه سری Oppo Find X6 در 21 مارس است.

انتشار نمونه تصاویر گرفته شده با گوشی Find X6 Pro اوپو

در این رویداد، این شرکت همچنین تعدادی از محصولات جدید مانند تبلت پرچمدار Pad 2، هدفون های بی سیم Enco Free 3 را نیز رونمایی خواهد کرد. با نگاهی به تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط exec، سه عکس از یک صحنه برای مقایسه بهتر آپلود شد. اولین تصویر احتمالاً همان تصویری است که از Find X6 Pro گرفته شده است و می‌توانیم ببینیم که در یک سناریوی شبانه جزئیات کافی را حفظ می‌کند.

تصویر منابع نور را بیش از حد در معرض نور قرار نمی دهد در حالی که دو تصویر دیگر صحنه های منفجر شده را نشان می دهند. علاوه بر این، صحنه اطراف کلیسا را به خوبی روشن نگه می دارد و کل صحنه را تاریک نمی کند. این همه اطلاعاتی بود که در پست رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، بنابراین برای اطلاعات بیشتر همراه باشید زیرا در اواخر این ماه رویداد راه اندازی را پوشش خواهیم داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون اوپو Enco Free3 بزودی راهی بازار می شود

نظرات در مورد : انتشار نمونه تصاویر گرفته شده با گوشی Find X6 Pro اوپو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *