طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارتان را جدی بگیرید

طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارتان را جدی بگیرید

حضور در فضای آنلاین می‌تواند تأثیر زیادی بر روی کسب‌وکار شما داشته باشد (تفاوتی ندارد که در کدام بخش از صنعت فعال هستید). برخی از کسب‌وکارها هنوز به این موضوع پی نبرده‌اند که اکثر مشتریان آن‌ها قبل از اقدام به خرید وبسایت آن‌ها را مشاهده می‌‌کنند. برای حضور قدرتمند در اینترنت، وبسایت نقش مهمی دارد و می‌تواند مشتریان و سود بیشتری برای کسب‌وکار شما به همراه داشته باشد. اما کیفیت وبسایت شما در این میان نقشی تعیین‌کننده دارد، زیرا ویترین برند شماست و تأثیر اولیه قدرتمندی بر روی مخاطب دارد. از اینجاست که طراحی سایت حرفه ای اهمیت خود را نشان می‌دهد.

در ادامه ما مزایایی که طراحی سایت حرفه ای برای کسب‌وکارها به همراه دارد را بررسی می‌کنیم:

کسب اعتبار

یکی از دلیل اصلی برای داشتن یک وبسایت، افزایش اعتبار برند شماست. احتمالاً در حوزه‌ای که شما رقابت می‌کنید شرکت‌های بسیار دیگری نیز فعالیت می‌‌کنند که برخی از آن‌ها دارای وبسایت هستند. داشتن یک وبسایت که ظاهر خوبی داشته باشد و اطلاعات مفیدی در اختیار مشتریان شما قرار دهد می‌توان شما را در میان رقبا شاخص‌تر کند. بدون یک وبسایت ممکن است مشتریان حتی به قانونی بودن شما هم شک کنند یا به این فکر کنند که شرکتی که حتی یک وبسایت ندارد، مطمئناً شرکت بزرگ و معتبری نیست.

آگاهی از برند و افزایش وجهه برند شما

به نمایش گذاشتن برند به مشتریان احتمالی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. با معرفی مناسب شرکت خود شما می‌توانید ارزش‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود نسبت به رقبا را گوشزد کنید. بدون وبسایت انجام چنین کاری دشوار است زیرا مشتریان نمی‌توانند به‌راحتی اطلاعات باکیفیت و موثقی از کسب‌وکار شما پیدا کنند. ضمن این که وبسایت شما می‌تواند تأثیر اولیه خوبی از برند شما در ذهن مخاطب ایجاد کند.

افزایش لید یا مشتری احتمالی

شاید یکی از جذاب‌ترین دلایل برای داشتن و طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی حرفه‌ای، افزایش لید یا همان مشتری احتمالی برای کسب‌وکار شما باشد. وقتی کاربران وبسایت شما را پیدا کنند و نسبت به محصول یا خدمات شما علاقه‌مند شوند، می‌دانند که چطور با شما تماس برقرار کنند. این امر می‌تواند شانس فروش شما به کاربر را افزایش دهد. با این که قیمت طراحی سایت این روزها کمی بیشتر شده است اما از طریق فروش بیشتر شما می‌توانید به‌راحتی بازگشت سرمایه داشته باشید.

افزایش ترافیک

وقتی شما در بستر آنلاین قرار می‌گیرید و سایت شما از نظر سئو بهینه شده باشد، شما این شانس را دارید که در گوگل نمایش داده شوید. این بدان معنی است که وقتی افرادی در مورد یک محصول یا خدمات جستجو می‌‌کنند، شما این شانس را دارید که در نتایج گوگل ظاهر شوید. بدین ترتیب ترافیک ارگانیک و طبیعی شما افزایش پیدا می‌کند و کسانی وارد سایت شما می‌‌شوند که پیشاپیش به محصولات شما علاقه‌مند هستند یا قصد خرید دارند.

اگر به دنبال طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت گردشگری یا هر نوع طراحی سایت اختصاصی با رعایت اصول سئو هستید، شرکت وب 24 یکی از شرکت‌های پیشرو در این زمینه است که می‌تواند به شما کمک کند.

ایجاد فرصت بازاریابی دیجیتال

اگر شما قصد انجام دیجیتال مارکتینگ برای افزایش لید و فروش برای کسب‌وکار خود را دارید، حتماً به یک وبسایت نیاز پیدا خواهید کرد. برای این منظور افزایش ترافیک سایت و تبدیل کاربران سایت به مشتری شما می‌توانید نه‌تنها سرمایه خود صرف شده برای طراحی سایت را جبران کنید بلکه به اهداف فروش بالایی دست پیدا کنید. برای انجام هر نوع دیجیتال مارکتینگ از جمله SEO، تبلیغات کلیکی، ایمیل مارکتینگ و … وبسایت شما به عنوان یک پایگاه برای شما عمل خواهد کرد.

چرا باید برای طراحی سایت سفارشی و وردپرسی به وب 24 اعتماد کرد؟

شرکت وب 24 سالیان زیادی است که در زمینه طراحی سایت حرفه ای و انجام پروژه‌های بزرگ سئو فعالیت می‌کند. از انجام سئوی شرکت‌های بزرگی چون ایمالز و خبرآنلاین گرفته تا طراحی سایت فروشگاهی بسیاری از فروشگاه های آنلاین، وب 24 در هر زمینه‌ای توانسته موفق عمل کند.

به دلیل اینکه وب 24 خود یکی از معتبرترین شرکت‌های سئو محسوب می‌‌شود بنابراین کسب‌وکارها می‌توانند خیالشان را از بابت طراحی سایت سئو بیس راحت کنند. از مزایای طراحی سایت سفارشی فروشگاهی، شرکتی، گردشگری و … توسط وب 24 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی پنل کاربری اختصاصی و بسیار آسان
  • رعایت کامل اصول سئو
  • پیاده سازی وبسایت به صورت داینامیک با  استفاده از زبان برنامه نویسی ASP.NET MVC6 یا وردپرس بر اساس درخواست شما
  • طراحی سایت سفارسی به صورت وب اپلیکیشن پیش رونده (PWA)
  • پشتیبانی قدرتمند

اگر از مدیران سایت یا کسب‌وکاری هستید که قصد حضور در فضای آنلاین را دارید یا وبسایتی دارید که نیاز با طراحی مجدد دارد، می‌توانید به وبسایت شرکت وب 24 یعنی www.web24.ir مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۸۶۰۸۶۹۰۶ تماس بگیرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارتان را جدی بگیرید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *