طراحی آیفون 15 شاید به آیفون 5C شبیه باشد

طراحی آیفون 15 شاید به آیفون 5C شبیه باشد

آیفون 15 شبیه آیفون 5 سی خواهد بود، یک گوشی هوشمند ارزان قیمت که در سال 2013 معرفی شد. افشای اطلاعات ادعا می کند که بخشی از طراحی تلفن ابتدایی قبلی به عنوان الهام بخش اپل بوده است.

در توییتر، ShrimpApplePro یکی از فعالان رسانه‌های اجتماعی – بخش‌هایی از طراحی آینده آیفون 15 را به تصویر کشید. اولین شواهدی که او دارد نشان می‌دهد که «طراحی انقلابی لبه‌ها» آیفون‌های آینده اپل را متمایز خواهد کرد. منبع مطمئن می شود که اکنون صورت های پشتی گوشه ها گرد است. این قسمت از آیفون 14 زاویه دار است. گوشي‌ها مانند نسل‌هاي قبلي، لبه‌هاي فلزي صافي دارند. بنابراین، زاویه و شیشه پشتی با هم ترکیب نمی شوند. آنها دو جزء مجزا هستند.

به نظر می رسد که این استراتژی که با آیفون 12 در سال 2020 معرفی شد، با آیفون 15 به پایان خواهد رسید. افشا کننده گفت که “همه این گوشه ها گرد خواهند شد.” سپس پشت شیشه مات باید با بخش فلزی لبه در گوشه های بالا و پایین ترکیب شود. بنابراین، از یک سال به سال دیگر، زیبایی شناسی چهره عقب باید تغییر کند. با این حال، در قسمت جلویی، این گوشه های گرد دیده نمی شوند.

این منبع اضافه می کند که زیبایی شناسی زوایای آن ممکن است شبیه به آیفون 5C منتشر شده در سال 2013 باشد که یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است. به یاد بیاورید که نسخه‌های اولیه آیفون و آی‌پاد تاچ نیز دارای زوایای منحنی رو به عقب بودند. بنابراین اپل ممکن است بازگشت جدیدی به اصول اولیه را با آیفون 15 اجرا کند. افشاکننده LeaksApplePro بر اساس این اطلاعات جدید یک رندر سه بعدی ایجاد کرده است که نشان می دهد آیفون 15 چگونه خواهد بود با گوشه های گرد به سمت پشت.

ShrimpApplePro تضمین می کند که اپل همزمان از تیتانیوم برای آیفون 15 استفاده خواهد کرد. به گفته این خودی، این ماده جدید جای فولاد ضد زنگ را در تمام مدل های خط خواهد گرفت. با این حال، شایعه قبلی از LeaksApplePro ادعا می کرد که اپل تیتانیوم را برای iPhone 15 Ultra، گران ترین مدل، ذخیره خواهد کرد. افشاکننده اخیراً در توییتی اشاره کرد که این ماده فقط برای مدل‌های گران‌قیمت، به‌ویژه آیفون‌هایی با علامت Pro (یا Ultra طبق برخی منابع) در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید  هدفون AirPods Pro 2 اپل پاییز معرفی می شود

برای ثبت، اپل باید چهار مدل در این محدوده عرضه کند. یک آیفون 15 پایه، یک آیفون 15 پلاس، یک آیفون 15 پرو و ​​یک آیفون 15 پرو مکس که به آیفون 15 اولترا تغییر نام خواهد داد، از این برند در دسترس خواهند بود. این شرکت کالیفرنیایی پرچمداران جدید خود را در سپتامبر 2023 معرفی خواهد کرد.

اپل مانند امسال از تراشه مشابهی در آیفون 15 استفاده نخواهد کرد. طبق گفته TrendForce، این شرکت بار دیگر به “دو CPU برای تمایز بیشتر بین دستگاه های استاندارد و پیشرفته” ایمان خواهد آورد. به عبارت دقیق تر، پردازنده A17 Bionic حکاکی شده توسط TSMC باید در 15 Pro و 15 Ultra اجرا شود. تراشه A16 Bionic که در حال حاضر در آیفون 14 پرو وجود دارد، باید در 15 و 15 پلاس اجرا شود.

این قبلا توسط اپل با خط آیفون 14 خود انجام شده بود. اپل با ذخیره تراشه جدید A16 برای آیفون پرو خود، تفاوت قیمت بین نسخه های این مجموعه را توضیح می دهد. متأسفانه، این رویکرد نسخه‌های Pro را بالاتر از مدل‌های ارزان‌تر در اولویت قرار می‌دهد.

برخلاف مدل‌های ارزان‌تر، آیفون 15 پرو و ​​اولترا با 8 گیگابایت رم عرضه می‌شوند. اولین مورد برای اپل آیفون 14 پرو در واقع 6 گیگابایت رم دارد. طبق گفته TrendForce، سازنده به تدریج رم اضافی را به گوشی های خود اضافه می کند تا “با پردازنده جدید خود روبرو شود”. از طرف دیگر، 15 و 15 پلاس باید به 6 گیگابایت رم بسنده کنند که تفاوت های بین مدل ها را بیشتر نشان می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طراحی آیفون 15 شاید به آیفون 5C شبیه باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *