ضبط ویدئو از نمایشگر دستگاه اندرویدی

ضبط ویدئو از نمایشگر دستگاه اندرویدی

شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید از صفحه دستگاه اندرویدی خود ویدئوی ضبط کنید مثلا بخواهید نرم افزاری را از طریق این ویدئو به دوستان خود آموزش دهید  .

این قابلیت در دستگاههای اندرویدی به صورت پیش فرض وجود نداشته است و باید اپلیکیشنی را نصب کنیم که بخوانیم ویدئوی خود را ضبط کنیم . اما نباید فراموش کرد که استفاده از چنین اپلیکیشن های چندان ساده هم نمی باشد . به تازگی توسط گوگل راهکاری برای اینکار ارائه شده است که در ادامه به آن می پردازیم . شما به کمک این راهکار می توانید ویدئو خود را ضبط کنید و هر جایی که دوست دارید آن را آپلود نمایید و به اشتراک نیز بگذارید .

روش Youtube Gaming به عنوان یک روش ساده و همچنین بدون دردسر است ، اگر برای اینکار از اپلیکیشن های مانند Rec Screen Recorder استفاده کرده باشید قطعا متوجه می شوید که باید دستگاهتان روت شده باشد پس باید راهکاری وجود داشته باشد که همه ی کاربران اندرویدی از آن استفاده کنند .

روش Youtube Gaming زمانی که منتشر شد با دستگاهای مجهز به نسخه اندروید ۴.۱ به بالا هماهنگی لازم را داشت .همان طور که از نام این برنامه پیداست ، برای ضبط بازی می توان از آن استفاده کرد اما این بدین معنی نیست که نمی توان برای ضبط برنامه ها از آن استفاده کرد .

در نهایت باید بدانید اگر می خواهید ویدیو ضبط شده را آپلود کنید یا جایی اشتراک بگذارید نیاز به اینترنت دارید در غیر اینصورت به اینترنت برای ضبط ویدیو نیازی نیست .

 

گام اول : نصب اپلیکیشن Youtube Gaming

برای شروع باید حتما برنامه را نصب کنید و سپس اجرا نمایید و بعد از آن شما به بخش “Go Live” می روید این قسمت در گوشه بالا قرار داد البته ممکن است در برخی از ورژن ها متفاوت باشد پس باید آن را پیدا کنید.

گام دوم: انتخاب فرمت دلخواه

شما این امکان را دارید که  در دو فرمت 720p )HD) یا 480p )SD) ویدیو خود را ضبط نمایید . فراموش نکنید که اطمینان خاطر کنید که  پیش از انتخاب Next، گزینه “Record” را انتخاب کرده باشید .

ضبط ویدیو از نمایشگرگام سوم: برای ضبط ویدیو باید اپلیکیشنی را به دلخواه انتخاب نمایید .

شما می توانید هر اپلیکیشنی را که دوست دارید به کمک این برنامه برای ضبط کردن ویدیو از نمایشگر انتخاب نمایید . اما باید بدانید هدف اولیه این برنامه بازی ها هستند شما می توانید هر بازی و هر برنامه ی را که روی گوشی خود نصب کرده اید انتخاب نمایید . هنگامی که برنامه را انتخاب کردید ، Youtube Gaming به شما اجازه می دهد که ضبط را شروع کنید و فقط شما لازم است کلید استارت را لمس کنید.

در بالای نمایشگر یک گزینه وجود دارد این گزینه امکان خاموش یا روشن کردن میکروفن دستگاه را به شما خواهد دارد . حتی فراموش نکنید که به کمک دوربین جلوی دستگاه می توانیم ازصورت خودتان استریم زنده ای در زمان ضبط برنامه ی اصلی همراه سازید .

گام آخر: انتخاب گزینه Stop

هر گاه دیگر تصمیم داشتید  به ضبط ویدیو پایان دهید می توانید از گزینه Stop استفاده کنید .

به همین راحتی شما موفق شدید ویدئو خودتان را ضبط کنید اگر دوست دارید می توانید آن را در دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ضبط ویدئو از نمایشگر دستگاه اندرویدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *