شیائومی تبلیغات را از گوشی های هوشمند با MIUI 14 حذف می کند

شیائومی تبلیغات را از گوشی های هوشمند با MIUI 14 حذف می کند

شیائومی مانند سامسونگ و سایر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند، تبلیغات را در رابط کاربری خود نشان می دهد. آن را قادر می سازد تا درآمد خود را افزایش دهد و در نتیجه قیمت محصولات خود را کاهش دهد. اما این ممکن است به زودی تغییر کند.

از زمانی که شیائومی شروع به گنجاندن تبلیغات در MIUI سفارشی خود کرد، سال ها می گذرد. اینها را می توان در چند برنامه مشاهده کرد. از جمله مرورگر Mi و Mi Video، اما به نظر نمی‌رسد که بر همه کاربران تأثیر بگذارند. در واقع، به نظر می رسد که بازارهای خاصی – از جمله هند به طور خاص – بیشتر تحت تأثیر بازاریابی هستند. و اینکه این تبلیغات به ویژه در ابزارهای ارزان قیمت آشکار است.

البته ممکن است همه این محتوای ناخوشایند غیرفعال شوند، اما همه کاربران از این گزینه آگاه نیستند. شیائومی تلاش کرده است تا فرآیند را در MIUI 13 ساده‌تر کند. اما این سیاست به زودی باید دستخوش تغییرات قابل توجهی شود. طبق یک گزارش، MIUI 14 ممکن است نمایش تبلیغات را برای گوشی های سازنده چینی غیر ضروری کند.

بر اساس گزارش MyDrivers، نسخه آتی MIUI 14 ممکن است شامل هیچ گونه تبلیغاتی نباشد. این سازنده چینی می خواهد محصولات خود را برای افرادی که ممکن است قبلاً به خرید آن فکر نکرده بودند جذاب کند.

به گفته منبع، MIUI 14 بر خلاص شدن از شر bloatware و برنامه های از پیش نصب شده تاکید دارد. شیائومی قبلاً در MIUI 13 کارهای زیادی را در این زمینه انجام داده است. به یاد بیاورید که شیائومی در راه اندازی Xiaomi 12 خود در چین با برنامه های از پیش نصب شده کمتری نسبت به آیفون ها یا حتی گوشی های سامسونگ ممتاز بود. در مجموع فقط 7 برنامه شامل گالری، دوربین و تلفن وجود داشت.

علاوه بر این دو تنظیم قابل توجه، MIUI 14 چندین پیشرفت کاربردی خواهد داشت. مانند به‌روزرسانی‌های ساعت، برنامه هواشناسی و ابزار تقویم. و همچنین یک حالت پوشه بزرگ برای ساده کردن تعامل بین دستگاه تلفن همراه و صفحه دسکتاپ. از آنجایی که شیائومی رابط کاربری جدید خود را به همراه شیائومی 13 پریمیوم خود در پایان نوامبر منتشر خواهد کرد. بنابراین، ما باید به زودی در مورد آن بیشتر بدانیم.

بیشتر بخوانید  شیائومی خودرو الکتریکی SU7 EV را بزودی عرضه می کند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی تبلیغات را از گوشی های هوشمند با MIUI 14 حذف می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *