انتشار تصویر زنده از گوشی Moto Edge X30 موتورولا

انتشار تصویر زنده از گوشی Moto Edge X30 موتورولا

Moto Edge X30 به طور رسمی در 9 دسامبر طی رویدادی در چین رونمایی می شود. انتظار می‌رود این گوشی به‌عنوان اولین گوشی هوشمند جهان با اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی شود. پیش از عرضه، مدیر کل چین لنوو برای بخش موبایل، چن جین تصویری را برای نمایش نمایشگر Moto Edge X30 به اشتراک گذاشت. در همان زمان، این شرکت همچنین برخی از ویژگی‌های کلیدی صفحه نمایش X30 را تأیید کرد.

موتورولا تایید کرد که صفحه نمایش Edge X30 از نرخ نوسازی 144 هرتز، رنگ های 10 بیتی و HDR10+ پشتیبانی می کند. همانطور که مشاهده می شود، Edge X30 دارای یک صفحه نمایش حفره دار با حاشیه های باریک است. قاب های بالایی و پایینی گوشی تقریباً متقارن هستند. بر اساس لیست TENAA دستگاه، می توان گفت که دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED بوده که وضوح Full HD+ را ارائه می دهد.

انتظار می رود Edge X30 دارای یک دوربین 60 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی باشد. دوربین عقب آن ممکن است دارای یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک لنز ثانویه 5 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی باشد.

Snapdragon 8 Gen 1 پردازنده Edge X30 در کنار حافظه رم 16 گیگابایتی LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 قرار می گیرد. این دستگاه با اندروید 11 از قبل نصب شده همراه است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند.

انتظار می‌رود Edge X30 با قابلیت استاندارد IP52، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، کلید Google Assistant و بلندگوهای استریو وارد بازار شود. پیش بینی شده این گوشی در ماه ژانویه با نام Motorola Edge 30 Ultra در بازارهای جهانی عرضه شود. بنابراین باید منتظر ماند تا بزودی موتورولا این گوشی پرچمدار قابل توجه را معرفی کرده و به بازار عرضه دارد.

مدلی که طراحی پریمیومی داشته و قیمت چندان ارزانی هم ندارد. زیر چینی ها می خواهند یک محصول باکیفیت و برجسته را در اوایل 2022 عرضه کنند. هرچند دستگاه انتها دسامبر رونمایی خواهد شد و اولین مدل با چیپست اسنپدراگون 8 نسل یک است، اما حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت و مشخصاتی دارد که هوش را از سر می پراند. این اسمارتفون به حسگر دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی مجهز بوده که قابلیت تصویربرداری 4K ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی Moto G32 موتورولا

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شرکت موتورولا چیست و آیا پرچمداری با این مشخصه معرفی می کند یا با شایعاتی بی معنا رو به رو هستیم. احتمالا با معرفی در انتها دسامبر، ماه ژانویه شاهد عرضه دستگاه پرچمدار باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده از گوشی Moto Edge X30 موتورولا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *