شیائومی بزودی وارد صنعت رایانه شخصی می شود

شیائومی بزودی وارد صنعت رایانه شخصی می شود

در کنار گوشی های هوشمند و کالاهای AIoT، شیائومی برنامه هایی برای ورود به تعدادی دیگر از بازارها دارد. کسب و کار گوشی های هوشمند آنها در بازار عملکرد بسیار خوبی داشته است. این شرکت همچنین قصد دارد اولین خودروی خود را با هوش مصنوعی تولید کند تا بتواند وارد بازار خودروهای الکتریکی شود. در حال حاضر، این شرکت در حال آماده شدن برای پیوستن به بازار رایانه های شخصی رومیزی است. قبلاً چند لپ‌تاپ ویندوزی بسیار زیبا از این برند منتشر شده است.

طبق گزارش ها قرار بود این دو سبک مختلف در رویداد شیائومی در تاریخ 1 دسامبر رونمایی شوند. به دلیل درگذشت جیانگ زمین به عنوان دبیر کل سابق حزب کمونیست چین، این رویداد به تعویق افتاد. به نظر می رسد که دو طرح رایانه شخصی هنوز کمی زودتر برای افراد انتخاب شده نشان داده شده است تا زمانی که منتظر تعیین تاریخ جدید هستیم.

بیایید با اولی شروع کنیم. به نظر می رسد که مینی کامپیوتر هاست شیائومی یک دستگاه فرم فاکتور کوچک (SFF) است که در یک نسخه اولیه به نمایش گذاشته شده است. یعنی سیستم موجود در تصویر فقط یک PSU 100W XM22AL5X نصب کرده است. باقی‌مانده سخت‌افزاری که در جعبه قرار می‌گیرد فاش نشده است زیرا بعید است که شیائومی آن را به عنوان یک کیت کامل بفروشد.

حالا بیایید به سیستم دیگری برویم، که در مورد آن چیزهای بیشتری می دانیم. این یک کامپیوتر کوچک با فرم فاکتوری شبیه به Mac Mini یا Intel NUC است. بر اساس گزارش ها، این دستگاه از یک APU 45 واتی MD Ryzen 7 6800H با پردازنده گرافیکی Radeon 680M RDNA2، 16 گیگابایت حافظه و یک SSD با ظرفیت 512 گیگابایت استفاده می کند. شایعات حاکی از آن است که قیمت آن 3999 یوان یا حدود 570 دلار خواهد بود.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت چینی شیائومی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدست mi VR شیائومی معرفی شد

نظرات در مورد : شیائومی بزودی وارد صنعت رایانه شخصی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *