چرا نباید گوشی شیائومی بدون گارانتی بخریم؟

چرا نباید گوشی شیائومی بدون گارانتی بخریم؟

قطعا یکی از اصلی‌ترین دوراهی‌هایی که هنگام خرید گوشی شیائومی با آن مواجه می‌شوید، خرید گوشی به‌همراه گارانتی یا بدون آن است. انتخاب بین این دو از آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کنید. در ایران به این گونه است که گوشی گارانتی‌دار با قیمت گران‌تری نسبت به گوشی بدون گارانتی به‌فروش می‌رسد. این موضوع ممکن است کمی وسوسه انگیز به نظر بیاید تا شما هزینه کمتری صرف کنید. علاوه‌بر آن بسیاری از افراد بر این باورند که گارانتی هیچ سودی برای آنها ندارد و فقط پول بیشتری طلب می‌کند. اما ما درادامه این مطلب توضیح می‌دهیم که خرید گوشی با گارانتی کار بی‌فایده‌ای نیست و عقل حکم می‌کند که گوشی بدون گارانتی خریداری نکنید.

چرا گارانتی گوشی شیائومی لازم است؟

قبل از هرچیز بیایید مروری بر مفهوم گارانتی داشته باشیم. گارانتی نوعی تضمین است که شرکت‌های سازنده در قبال عملکرد مناسب محصولات خود ارائه می‌دهند. بنابراین، زمانی‌که شرکت شیائومی اعلام می‌کند که یک گوشی شیائومی یک سال گارانتی دارد، این بدان معنا است که هیچگونه مشکلی طی این مدت برای آن محصول به‌وجود نمی‌آید و درصورتی که اتفاق خاصی رخ بدهد، این شرکت مسئول تعمیر آن خواهد بود. توجه داشته باشید که در اینجا منظور از اتفاق خاص، مشکلاتی هستند که شما در بروز آنها هیچ نقشی نداشته‌اید.

درنتیجه، ممکن است برای تهیه گوشی شیائومی با گارانتی، کمی هزینه بیشتری پرداخت کنید، اما درعوض این ضمانت وجود دارد که در صورت بروز مشکلاتی که در توافقنامه ذکر شده، شما هیچ هزینه‌ای برای تعمیر آن پرداخت نمی‌کنید. این درحالی‌ است که در شرایط عادی، هزینه تعمیر مشکلات به‌وجود آمده بسیار بالا خواهد بود.

درواقع، گارانتی نوعی بیمه به‌حساب می‌آید. این بیمه برخی از مشکلاتی که شما هنگام خرید قادر به تشخیص آنها نیستید و در ایجاد آنها هیچ نقشی ندارید را تحت پوشش قرار می‌دهد. علاوه‌بر آن، گارانتی گوشی تضمین می‌کند که گوشی فروخته شده بدون هیچگونه آسیبی به دست خریدار برسد.

بنابراین، در پاسخ به آن افرادی که فکر می‌کنند خرید گوشی با گارانتی، در ایران کار بی‌فایده‌ای است، باید بگوییم که نمایندگی‌های رسمی شرکت شیائومی در سراسر ایران وجود دارند که خدمات پس از فروش و تعهدات مربوط به گارانتی گوشی‌های شیائومی را به‌طور دقیق ارائه می‌دهند تا شما برای رفع مشکلاتی که به‌خاطر عملکرد نامناسب گوشی به‌وجود می‌آیند، هیچگونه هزینه‌ای پرداخت نکنید.

شرایط گارانتی گوشی های شیائومی

چرا نباید گوشی شیائومی بدون گارانتی بخریم؟

همانطور که گفتیم، خریداران می توانند از خدمات موجود در توافقنامه گارانتی گوشی شیائومی بهره‌مند شوند. البته برخی موارد جزئی وجود دارند که در توافقنامه ذکر شده و شامل گارانتی نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید  اسمارتفون های جدید شیائومی تاییدیه گرفتند

کسری پارس، نماینده رسمی شرکت شیائومی در ایران

کسری پارس یکی از نمایندگی‌‌های گوشی شیائومی در ایران است که بهترین گارانتی گوشی را ارائه می‌دهد. اما خدمات این شرکت فقط به ارائه گارانتی گوشی ختم نمی‌شود. کسری پارس فروش عمده گوشی را در سطح کشور انجام می‌دهد. شما می توانید از لیست قیمت عمده یا لیست قیمت همکاری این شرکت بهره برده و خرید خود را انجام دهید. این نکته را هم درنظر داشته باشید که گوشی‌های این شرکت همگی ازطریق گمرگ و راه‌های قانونی به داخل ایران می‌آیند، بنابراین نیازی برای نگرانی درمورد رجیستری آنها وجود ندارد.

فرقی نمی‌کند که شما خریدار عمده باشید یا فقط بخواهید یک گوشی برای خود تهیه کنید، ‌درهر صورت شرکت کسری پارس یکی از بهترین نمایندگی های گوشی به‌حساب می‌آید که بهترین قیمت‌ها در آن یافت می‌شوند.

 

ارائه خدمات گارانتی معتبر در سراسر کشور

اگر به‌دنبال یک نمایندگی شیائومی در تهران هستید، کسری پارس می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما درزمینه گارانتی گوشی، خدمات پس از فروش یا خرید گوشی باشد. البته، مرکز خدمات این شرکت در سراسر کشور وجود دارند، درنتیجه، علاوه‌بر افرادی که ساکن تهران هستند، مردم شهرهای دیگر هم می‌توانند از خدمات آن بهره ببرند. لیست مراکز کسری پارس در شهرهای مختلف را می‌توانید در سایت جامع گارانتی یا از طریق لیست مراکز خدمات پس از فروش که در سایت این شرکت قرار گرفته، مشاهده کنید.

کلام آخر

باتوجه به نکاتی که در این مطلب گفتیم انتخاب عاقلانه آن است که هنگام خرید گوشی شیائومی با پرداخت کمی هزینه بیشتر، ضمانتی برای مشکلات احتمالی درنظر بگیریم. لازم به ذکر است که مدت‌زمان گارانتی محصولی که از شرکت فروش عمده گوشی کسری پارس خریداری می‌کنید، از زمان فعال ‌شدن گوشی در سامانه همتا شروع می‌شود. پس از فعال شدن گوشی شما در این سامانه، می‌توانید مدت ‌زمان گارانتی و نوع خدمات آن را مشاهده کنید. همانطور که می‌دانید گوشی شیائومی پرفروش ترین گوشی هوشمند دنیا شده است و توانسته سامسونگ و اپل را پشت سر بگذارد. قطعا این امر بدون کیفیت بالا در ساخت و عرضه خدمات پس از فروش مناسب امکان پذیر نبود. پس شرکت شیائومی در تولیدات خود به سطح کیفی بسیار بالایی رسیده است و همه می توانند بدون دغدغه گوشی شیائومی با گارانتی تهیه کنند و از قیمت مناسب و قابلیت های آن نهایت استفاده را ببرند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چرا نباید گوشی شیائومی بدون گارانتی بخریم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *