انتشار تصاویر رندر جدید از نسل بعدی وان پلاس نورد

OnePlus Nord آغاز یک صف جدید از تلفن های ارزان قیمت بود و به سرعت توسط دو دستگاه دیگر – Nord N10 5G و N100 – پیگیری شد. اکنون به نظر می رسد که این شرکت دستگاه جدیدی از سری Nord را در دست تولید دارد که شباهت زیادی به طرح لنزهای دوربین عقب و طراحی سوراخ سوراخ در جلو دارد. با مجوز از استیو H. معروف بهOnLeaks (از طریق Voice) ، تلفن علی رغم اینکه شباهت زیادی به OnePlus Nord N100 دارد ، احتمالاً جانشین OnePlus Nord N10 خواهد بود.

به نظر می رسد تلفن آینده سری OnePlus Nord دارای ساخت پلاستیکی با قاب فلزی است که صفحه و صفحه عقب را در جای خود ثابت نگه داشته است. ابعاد کلی تقریباً همانند Nord N10 باقی مانده است ، اما OnePlus توانسته است 0.1 میلی متر از ارتفاع تراشیده و ضخامت آن را 0.6 میلی متر کاهش دهد. نسخه پیش رو وان پلاس مجهز به صفحه نمایش 6.49 اینچی خواهد بود ، با این وجود جزئیاتی مانند وضوح یا نرخ تازه سازی همچنان یک راز باقی مانده است.

OnePlus هدفون 3.5 میلی متری گوشی ارزان قیمت آینده خود را حفظ کرده است ، با این حال ، حسگر اثر انگشت از پانل عقب حرکت کرده و اکنون در سمت راست قرار دارد و در دکمه پاور تعبیه شده است. متأسفانه هنوز جزئیات مربوط به بقیه قسمت های داخلی مانند سخت افزار دوربین ، SoC تأمین کننده آن و ظرفیت باتری به صورت آنلاین ظاهر نمی شود.

در حال حاضر ، کل ماشین آلات تبلیغات وان پلاس بر روی قاتلان پرچمدار آینده این شرکت متمرکز شده است – OnePlus 9 ، نسخه Pro قدرتمندتر و نسخه مقرون به صرفه تری به نام OnePlus 9R OnePlus برای بهبود عملکرد دوربین گوشی های آینده خود با Hasselblad همکاری کرده است. OnePlus 9 Pro ، به طور خاص ، برخی از به روزرسانی های مهم مانند پشتیبانی از سیم 65W و همچنین شارژ بی سیم 50W و یک صفحه نمایش LTPO AMOLED را دریافت می کند که می تواند به طور خودکار مقدار تازه سازی را از 1Hz تا 120Hz بر اساس روشن تنظیم کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر جدید از نسل بعدی وان پلاس نورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *