سری Zenfone 9 ایسوس در تاریخ 28 جولای معرفی می شوند

سری Zenfone 9 ایسوس در تاریخ 28 جولای معرفی می شوند

ایسوس مجموعه موفقی از گوشی های هوشمند با نام تجاری Zenfone دارد و پس از عرضه سری Zenfone 8 در سال گذشته، این شرکت اکنون آماده است تا جانشین را تحت عنوان، سری Zenfone 9 وارد بازار کند.

در حالی که این شرکت هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه گوشی هوشمند Zenfone 9 را تایید نکرده، یک گزارش جدید تاریخ رسمی عرضه این دستگاه را فاش کرده است. طبق تیزر منتشر شده توسط میشال رحمان، Zenfone 9 آینده ایسوس قرار است به طور رسمی در 28 جولای عرضه شود. هنوز مشخص نیست که عرضه فقط برای این گوشی هوشمند است یا برای این سری.

اخیراً این شرکت تیزری از این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد این گوشی با ظاهری کوچک‌تر یا جمع‌وجور شبیه به مدل قبلی خود عرضه خواهد شد. این دستگاه در چهار رنگ قرمز، سفید، آبی و مشکی عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود Zenfone 9 دارای صفحه‌نمایش 5.9 اینچی AMOLED سامسونگ باشد که وضوح صفحه نمایش Full HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. در بخش پردازشی، پردازنده کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 خواهد داشت.

این گوشی تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. در قسمت عقب، سنسور دوربین اصلی سونی IMX766 با کیفیت 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی تدارک دیده خواهد شد.

سری Zenfone 9 ایسوس در تاریخ 28 جولای معرفی می شوند

در اخباری مرتبط ایسوس هدفون‌ بی‌سیم (TWS) با حالت دوگانه را با قابلیت‌های صوتی و گیمینگ عالی به نام ROG Cetra معرفی کرده است. هدفون‌ بی‌سیم ایسوس ROG Cetra True Pro یک جفت هدفون بی‌سیم هستند که به همراه سری جدید ROG Phone 6 رونمایی شدند. ایسوس ROG Cetra همچنین می تواند به عنوان یک دستگاه سیمی استفاده شود.

Asus ROG Cetra برای تجربه گیمینگ مناسب است و در عین حال یک تجربه صوتی قوی را نیز ارائه می دهد. درایورهای صوتی 10 میلی متری آن از پلتفرم Snapdragon Sound با صدای AptX Lossless پشتیبانی می کنند. این جفت هدفون کیفیت صدای 24 بیتی 96 کیلوهرتز را ارائه می دهد که بسیار وضوح شنیدنی خواهد بود.

کابل سیمی شما را قادر می سازد از ورودی بلوتوث به ورودی USB-C سوئیچ کنید و ESS 9280 Quad DAC را اضافه می کند. این فناوری هدفون را قادر می‌سازد تا صدا را بدون هیچ تأخیری ارائه دهد. با استفاده از اتصال بلوتوث، زمانی که ROG Cetra با ROG Phone 6/Pro متصل می شود، عملکرد 45 میلی ثانیه ای دارد که برای گیمینگ نیز خوب است. مکانیسم حذف نویز از تداخل بوسیله اتصالات سیمی و بلوتوث جلوگیری می کند. برخی حالت‌های اضافی برای خروجی صدای بهتر در ROG Cetra گنجانده شده است. هدفون‌های ایسوس ROG Cetra True Wireless Pro یک گزینه تمام عیار برای گیمرهای موبایل تلقی می شود.

بیشتر بخوانید  بزرگترین تلویزیون خمیده جهان ساخت شرکت ایسوس

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری Zenfone 9 ایسوس در تاریخ 28 جولای معرفی می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *