شرکت چینی Bitman بیشترین میزان درآمد را با از فروش ماینرها دارد

Bitman

شرکت چینی Bitman | این روزها تقریبا کل دنیا خود را با استخراج ارزهای دیجیتالی مشغول کرده است و در این میان کمپانی های سازنده ی ماینرهای ارزهای دیجیتالی درآمدهای بسیار زیادی را کسب نموده اند. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا افراد در این عرصه فعالیت های خود را گسترش دهند.

شرکت چینی Bitman

کمپانی Bitmain، یک کمپانی چینی فعال در خصوص استخراج ارز های دیجیتالی می باشد، با وجود رکورد در قیمت ارزهای رمزنگاری شده، در طی 6 ماه اولیه ی سال جاری درآمد زیادتری نسبت به سال قبل داشته است. این کمپانی که به تولید و اجرای نرم‌ افزارهای کریپتوماینینگ می‌ پردازد، در روز چهارشنبه گزارشی از عرضه‌ ی سهام اولیه‌ به بورس اوراق بهادار هنگ‌ کنگ منتشر شد.

Bitman

در طی این گزارش گفته شده است که درآمد کمپانی در طول 6 ماهه‌ ی ابتدایی سال، حدود 2.8 میلیارد دلار بوده است که نسبت به درآمد 2.5 میلیارد دلاری در سال 2017 میلادی و درآمد 317.3 میلیون دلاری در سال 2015 میلادی بسیار بیشتر بوده است. این کمپانی محصولات خود را به بیشتر از 80 هزار شخص حقیقی و حقوقی به فروش رسانیده است و حدود 94 درصد از درآمد این شرکت از فروش سخت‌ افزار ماینر بوده است. اساسا بازار جهانی کریپتوکارنسی ها و یا همان ارزهای دیحیتال  نسبت به دی ماه سال قبل که به اوج ارزش خود رسیده بود، اکنون کاهشی 75 درصدی را تجربه نموده است. با تمامی این وجود درآمد 6 ماهه‌ ی کمپانی Bitmain در اوایل سال جاری نسبت به کل درآمد سال قبل بیشتر بوده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بیت کوین از این به بعد در مایکروسافت

نظرات در مورد : شرکت چینی Bitman بیشترین میزان درآمد را با از فروش ماینرها دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *