معرفی آیفون XS و آیفون XS Max | آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس

آیفون XS و آیفون XS Max

آیفون XS و آیفون XS Max | همانطور که می دانید کمپانی اپل شب گذشته از جدیدترین دستگاه های هوشمند خود رونمایی به عمل آورد و بسیاری از طرفداران خود را شگفت زده نمود. یکی از محصولات بسیار جذاب این مراسم، رونمایی از آیفون های پرچمدار با نام های آیفون XS و آیفون XS Max بود که طرفداران اهالی کوپرتینو مدت ها بود که شایعات مربوط به آن ها را دنبال می کردند. بالاخره آیفون های 2018 نیز به معرض نمایش گذاشته شدند.

آیفون XS و آیفون XS Max

آیفون XS و آیفون XS Max

کوپرتینویی ها جایگزین آیفون 10 را در دو مدل 5.8 و 6.5 اینچی با نام‌ های آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس رونمایی نمودند که مدل بزرگ‌ تر ابعاد فیزیکی تقریبا برابری با آیفون 8 پلاس 5.5 اینچی دارد ولی با این تفاوت که تمامی پنل جلو را صفحه نمایش تشکیل می دهد، نه حاشیه!. پرچمداران جدید این کمپانی مانند نسل پیشین از صفحه نمایش OLED با نام تجاری سوپر رتینا استفاده می نماید ولی میزان نوسازی تصویر در آن‌ ها به 120 هرتز افزایش داشته است و بازه ی داینامیک نیز نسبت به قبل افزایشی 60 درصدی را تجربه می نماید.

آیفون XS و آیفون XS Max

صفحه نمایش آیفون 10 اس و 10 اس مکس از هر دو استاندارد Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی به عمل می آورند. صفحه نمایش آیفون Xs رزولوشنی برابر با نسل قبلی را ارائه می‌ دهد ولی نسخه‌ ی 6.5 اینچی این آیفون ها 1242 × 2688 پیکسل را در داخل خود دارد. صفحه نمایش آیفون‌ های 2018 کمپانی اپل را اسپیکرهای استریویی همراهی می نماید که بر اساس ادعای کمپانی اپل، صدایی فراگیرتر و 50 درصد بلندتر را ارائه می دهد.

آیفون XS و آیفون XS Max

از لحاظ نوع طراحی، آیفون‌ های جدید کوپرتیونیی ها تفاوت زیادی با نسل قبلی نداشته است و به همین دلی افزوده شدن حرف S به‌ آخر نام آیفون 10 منطقی به‌ نظر می‌ رسد. درعین حال همانند نسل گذشته بریدگی کوچکی در بالای صفحه نمایش مشاهده می شود که در داخل آن ماژول‌ های مربوط به Face ID، اسپیکر و سایر سنسورها تعبیه شده اند؛ ولی این دفعه میزان مقاومت گوشی های آیفون در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP68 برابری دارد؛ به‌ صورتی که بر اساس اعلام کمپانی اپل، گوشی‌ های جدید این کمپانی می‌ توانند در مدت زمان 30 دقیقه، فشار آب در عمق 2 متری را تحمل نمایند. کمپانی اپل سری جدید پرچم‌ داران خود را علاوه‌ بر رنگ‌ های خاکستری و نقره‌ ای، در رنگ طلایی نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  جیلبریک : فرار از زندان اپل ، هر آنچه در مورد جیلبریک میخواهید بدانید

آیفون XS و آیفون XS Max

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی آیفون XS و آیفون XS Max | آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *