شرکت ال جی با هویت بصری جدید خود به جهان لبخند می زند

لبخند ال‌جی به جهان با رونمایی از هویت بصری جدید این برند

ال‌جی الکترونیکس (LG) با رویکرد جدید، به پیوستن با مشتریان ورزش‌کار و مکان‌های مختلف با استفاده از استراتژی جدید برند خود، می‌پردازد. این شرکت، شعار “زندگی خوب است” را با ظاهری جوانی و جذاب‌تر، در تمام دنیای دیجیتال و فیزیکی، به نمایش می‌گذارد تا با مشتریان نسل‌های مختلف ارتباط برقرار کند.

دستورالعمل‌های جدید ارتباطات برند ال‌جی، ارزش‌های بنیادین را برای رسیدن به “تجربه کاربری غیر قابل اغماض”، “نوآوری انسان‌محور” و “نیرویی برای پررنگ کردن یک لبخند” پیش بینی می‌کند. ال‌جی، با به دنبال داشتن هدف جدیدی برای جستجوی نوآوری در زندگی و آینده‌ای بهتر، ماموریت برند خود را تعریف کرده است. به منظور تقویت همبستگی و صمیمیت با مشتریان، ال‌جی هویت بصری‌ای جدید و متحرک ارائه می‌دهد که این برند را به یک برند متمایز در نظر می‌گیرد. هویت بصری ال‌جی، با استفاده از لوگوی منحصر به فرد ال‌جی و حرکاتی جذاب و عاملیتی، در فضای دیجیتال، در روابط با مشتریان، بهترین نتیجه را خواهد داد.

ال‌جی الکترونیکس با هدف قوی شدن و شناخت بیشتر برند خود، از رنگ قرمز پر‌انرژی خود در تمام مبادی ارتباط با مشتریان استفاده بیشتری می‌کند. این شرکت از المان‌های مختلف قرمز خود، شامل رنگ‌های سفید و مشکی نیز استفاده کرده و به صورت شخصی سازی شده، آن‌ها را با ویژگی‌های منحصر به فرد هر محصول و خدمات، به کار می‌برد. علاوه بر این، ال‌جی برای شعار Life’s Good خود یک تایپوگرافی جدید طراحی کرده است که در بسته‌بندی محصولات به کار می‌رود.

استراتژی برند ال‌جی، علاوه بر تقویت هویت منحصر به فرد، ظرفیت و علاقه این شرکت به تعامل با نسل‌های مختلف را نیز نشان می‌دهد. هدف این شرکت این است که در سراسر جهان، دارایی منحصر به فرد برند ال‌جی را در تمامی مبادی ارتباط با مشتریان خود به کار گیرد. به گفته ویلیام چو، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس، استراتژی برند قدرتمند و استوار، به این شرکت امکان می‌دهد تا ارزش پیشنهادی و هویت منحصر به فرد خود را بهتر منتقل کند و با مشتریان از تمامی نسل‌ها و در همه جا، به ارتباطی عمیق‌تر برسد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شرکت ال جی با هویت بصری جدید خود به جهان لبخند می زند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *