گوشی پرچمدار Realme GT 2 Master Explorer Edition معرفی شد

گوشی پرچمدار Realme GT 2 Master Explorer Edition معرفی شد

ریلمی سرانجام Realme GT 2 Master Explorer Edition را در چین معرفی  کرد که اولین گوشی هوشمند با چیپ اسنپدراگون 8+ نسل 1 این برند است. GT 2 Master Explorer Edition علاوه بر جدیدترین چیپست پیشرفته اسنپدراگون، طراحی جذاب، تراشه گرافیکی Pixelworks X7 اختصاصی و موارد دیگر را به همراه دارد.

این پرچمدار جدید نشانه‌های طراحی خود را از GT Neo 3 گرفته است که شامل لبه‌های صاف، آرایش مثلثی برای دوربین‌های عقب است که در یک برآمدگی دوربین مستطیلی قرار گرفته‌اند ‌و صفحه‌نمایش حفره دار هم تعبیه شد. این محصول در رنگ‌های ایسلند، کانگیان و وحشی به فروش خواهد رسید. اما، گزینه رنگ Wilderness به طور خاص یک گزینه برجسته محسوب می‌شود. این نسخه دارای طراحی افسانه ای با بدنه سخت و قاب میانی آلومینیومی “درجه هوانوردی” است.

صفحه‌نمایش 6.7 اینچی Full HD+ AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی 360 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 1000 هرتز دارد. از HDR10+ پشتیبانی کرده و پوشش 100 درصدی از طیف رنگی DCI-P3 دارد و از 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی می کند.

چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 با 12 گیگابایت رم LPDDR5X و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 همراه می شود. در کنار پردازنده گرافیکی Adreno، ریلمی یک تراشه گرافیکی اختصاصی X7 که با همکاری PixelWorks ساخته شده را برای یک تجربه گیمینگ پیشرفته که شامل نرخ فریم بالا، کیفیت تصویر بهتر، تأخیر کم و مصرف انرژی پایین می شود را فراهم آورد. اینها با کمک فناوری درج قاب 4 برابر و فناوری وضوح فوق العاده تضمین می شوند. از دیگر ویژگی های گیمینگ محور می توان به GT Mode 3.0 و کلیدهای شانه ای حساس به فشار اشاره کرد.

بخش دوربین شامل یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 و OIS سونی، یک لنز اولتراواید 50 مگاپیکسلی با زاویه دید 150 درجه و یک لنز میکروسکوپ 40x  می شود. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم تدارک دیده شده است. ویژگی هایی مانند Street Shooting 2.0، Microscope 2.0، Skin Detection، Night Mode، Portrait Mode، AI Beauty، Tilt-Shift Mode، Starry Sky Mode و غیره نیز در دسترس هستند.

Realme GT 2 Master Explorer Edition باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 100 واتی دارد که می تواند در 25 دقیقه به طور کامل شارژ شود. این گوشی Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12 را به عنوان سیستم نرم افزاری دربرمی گیرد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به بلندگوهای استریو دوگانه با  پشتیبانی دالبی اتموس، NFC با حسگر همه‌جهت 360 درجه، موتور خطی محور X، اسکنر اثر انگشت نوری زیرنمایشگر، سیستم آنتن ماتریس با سرعت کامل 2.0 و موتور هوشمند سوئیچینگ سیگنال اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  گوشی Realme 10 Pro+ و کسب تاییدیه SIRIM

این گوشی قیمت مشخصی ندارد اما از 19 جولای به فروش می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی پرچمدار Realme GT 2 Master Explorer Edition معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *