سری Xiaomi 13 با بدنه سرامیکی همراه است

سری Xiaomi 13 با بدنه سرامیکی همراه است

شیائومی به تازگی گوشی های هوشمند سری 12 اس را در چین معرفی کرده است. اکنون، افشاگر چینی، Digital Chat Station گزارش می دهد که سری جدید این برند شیائومی 13 ممکن است با بدنه سرامیکی عرضه شود.

گفته شده که بدنه این دستگاه ها توسط شرکت BYD ساخته می شود. افشاگر افزود که این فقط یک نمونه اولیه بوده و باید دید که آیا محصول نهایی واقعاً دارای پنل پشتی سرامیکی است یا خیر. انتظار می رفت که شیائومی 12 اس اولترا نیز با بدنه سرامیکی عرضه شود اما شرکت سازنده آن را کنار گذاشت.

شیائومی از پنل های عقب سرامیکی برای پرچمداران رده بالا از جمله MIX 4 و MIX Fold استفاده کرده است. بدنه سرامیکی دارای فرم فاکتور سبک وزنی بوده و دیدن نسل بعدی سری 13 شیائومی با بدنه سرامیکی جالب خواهد بود.

سری 13 شیائومی قرار است اواخر نوامبر امسال معرفی شود. طبق گزارش ها، پردازنده SM8550 یا همان اسنپدراگون 8 نسل 2 در این نسل به کار گرفته می شود. انتظار می رود این سری از مدل های استاندارد و پرو به ترتیب با کدهای Nuwa و Fuxi برخوردار بوده و شماره مدل اولی 2211133C است.

هنوز برای معرفی سری 13 شیائومی زود بوده و فاصله زیادی داریم. بنابراین باید تا زمان رونمایی منتظر ماند. در اخباری مرتبط شیائومی به تازگی رویداد معرفی محصول خود را برای 4 جولای اعلام کرده است. در این رویداد، شرکت شیائومی 12S، 12S Pro و 12S Ultra را معرفی خواهد کرد. مورد دوم تمام آن چیزی است که طرفداران از Xiaomi 12 Ultra انتظار داشتند. این مدل از ابتدای سال 2022 در میان شایعات وجود داشته و طبق یک گزارش جدید، شیائومی 12 اولترا در ابتدا برای ماه مارس یا آوریل برنامه ریزی شده بود اما کنسل شد.

در پست اعلامیه رویداد، طرفداران شروع به پرسیدن تفاوت بین Xiaomi 12S Ultra و Xiaomi 12 Ultra مورد انتظار کردند. لی جون فاش کرد: Mi 12 Ultra مجهز به پردازنده کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 است که در ابتدا قرار بود ماه های مارس یا آوریل معرفی و عرضه شود اما لغو شد. به دنبال یک تجربه بهتر، چیپ کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 را ارتقا دادیم. کوالکام و لایکا ماه‌هاست که دوربین و نرم‌افزار را بهبود می‌بخشند و سپس تجربه بهتری با 12S Ultra به دست خواهیم آورد.

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی سری Xiaomi 13 مشخص شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری Xiaomi 13 با بدنه سرامیکی همراه است

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *