سری Xiaomi 13 اواخر فوریه عرضه می شوند

سری Xiaomi 13 اواخر فوریه عرضه می شوند

شیائومی به تازگی تاریخ عرضه رسمی سری 13 شیائومی در بازار مالزی را اعلام کرده است. این شرکت قصد دارد آخرین نسل گوشی های هوشمند پرچمدار خود را در اواخر ماه جاری میلادی عرضه کند.

طبق یادداشت های رسمی، عرضه سری 13 در مالزی قبل از عرضه جهانی آن انجام می شود. علاوه بر این، خط تولید گوشی‌های پریمیوم نیز در تاریخ 27 فوریه 2023 در منطقه جنوب شرقی آسیا منتشر می‌شود، یعنی تنها یک روز پس از شروع پخش زنده جهانی این برند در رویداد MWC 2023 در بارسلون. برای کسانی که نمی دانند، این سری شامل شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو رده بالاتر است که هر دو دارای مارک لایکا در دوربین هستند.

اگرچه، شایعاتی نیز وجود دارد که غول فناوری چینی قصد دارد مدل شیائومی 13 لایت را نیز در جریان رویداد بزرگ بارسلون معرفی کند. برای کسانی که اطلاعی ندارند، تصور می‌شود که مدل 13 Lite مورد بحث نسخه‌ای با برند جدید Civi 2 باشد. به خاطر داشته باشید که این برند هنوز به طور رسمی تایید نکرده است که روی چنین گوشی ارزان‌قیمتی کار می‌کنند. اما این مدل احتمالاً تعدادی از مشخصات و ویژگی‌های گران‌قیمتی را که برادران و برادران گران‌تر ارائه می‌دهند از دست خواهد داد.

سری 13 شیائومی در تاریخ 26 فوریه 2023 در ساعت 23 (به وقت محلی) به طور رسمی در بازار جهانی عرضه می شود و در 27 فوریه 2023 حدود ساعت 14 بعد از ظهر در بازار مالزی عرضه می شود. متأسفانه، قیمت دستگاه هنوز اعلام نشده است، بنابراین اطلاعات بیشتری را دنبال کنید زیرا زمانی که اطلاعات اضافی در مورد این موضوع در دسترس باشد، به‌روزرسانی‌هایی را ارائه خواهیم کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از سری تبلت Pad 6 شیائومی

نظرات در مورد : سری Xiaomi 13 اواخر فوریه عرضه می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *