گوشی Galaxy A53 با شارژر 15 واتی از راه می رسد

گوشی Galaxy A53 با شارژر 15 واتی از راه می رسد

گلکسی A53 سامسونگ اخیراً در صدر شایعات بوده، تنها اخیراً این گوشی در BIS و Geekbench ظاهر شد و اکنون این دستگاه از پایگاه داده 3C چین عبور کرده است. این لیست جزئیات شارژ آن را نشان می دهد که علاوه بر مشخصات موجود، اطلاعات جدیدی می افزاید.

طبق فهرست، گوشی Galaxy A53 دارای شماره مدل SM-A5360 است. این نشان می دهد که شارژر مسافرتی گوشی که شارژر درون جعبه خواهد بود، سرعت شارژ 15 واتی خواهد داشت. متأسفانه، این لیست پشتیبانی دقیق از شارژ سریع گوشی را نشان نمی دهد. اما، انتظار می‌رود که با سرعت شارژ سریع 25 واتی، مشابه گلکسی A52 قبلی، عرضه شود.

به غیر از این، گوشی قبلاً با پردازنده Exynos 1200 هشت هسته ای دیده شده بود. این چیپست دارای 6 هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز و دو هسته دیگر با فرکانس 2.40 گیگاهرتز است. ممکن بوده تا 8 گیگابایت رم داشته باشد و تحت سیستم عامل اندروید 12 راهی بازار شود. علاوه بر این، گزارش اخیر نشان داد که این دستگاه ممکن است در چند مدل از جمله چیپست اسنپدراگونی نیز عرضه شود. نسخه اسنپدراگون می تواند برای بازارهای اروپایی باشد و دارای شماره مدل متفاوتی به عنوان SM-A536B خواهد بود.

انتظار می رود این گوشی هوشمند با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 6.5 اینچی +FHD عرضه شود. این صفحه نمایش دارای نرخ نوسازی 120 هرتز هم است. در حال حاضر، تاریخ عرضه ای برای این تلفن هوشمند میان رده سامسونگ وجود ندارد، اما با توجه به اینکه بیشتر گواهی های لازم را کسب کرده، چیزی تا رونمایی آن باقی نمانده و شرکت کره‌ای سخت در تلاش است مدل های جذابی را به فهرست محصولات خود بیافزاید.

این کمپانی سعی دارد هر سال نسل جدیدی از گوشی گلکسی A5 خود را معرفی کند و سال گذشته نیز شاهد معرفی گلکسی A52 بودیم. در اخباری مرتبط رونمایی از سامسونگ Galaxy A53 5G هنوز تایید نشده است. اما در این بین گفته می شود که تولید این دستگاه در هند آغاز شده است. انتظار می رود گوشی جدید سامسونگ به عنوان جانشین گلکسی A52 که در ماه مارس سال جاری عرضه شد، معرفی و عرضه شود. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که گلکسی A53 5G می‌تواند دارای ویژگی‌هایی از جمله طراحی صفحه نمایش حفره دار و دوربین‌های چهارگانه در عقب باشد. مشخصات گلکسی A53 5G شامل یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G هم خواهد شد.

بیشتر بخوانید  پرچمداران شرکت سامسونگ دارای مشکل فوکوس در دوربین میباشند

به نقل از افراد آشنا، 91Mobiles گزارش می دهد که تولید سامسونگ Galaxy A53 5G در کارخانه Greater Noida این شرکت آغاز شده است. گفته می‌شود که این گوشی دارای ساختاری مقاوم در برابر آب خواهد بود و در طراحی شبیه به گلکسی A52.

هنوز جزئیات دقیقی از معرفی گلکسی A53 5G سامسونگ در دست نیست و نمی دانیم شرکت کره ای چه برنامه ای دارد. با این وجود، اطلاعات گزارش شده حاکی از آن است که این گوشی ممکن است در اوایل سال آینده در هند رونمایی شود.

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی A53 5G دارای صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED و پیکربندی دوربین چهارگانه در عقب است که دوربین برجسته آن سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین گفته می شود که این تلفن هوشمند دارای تراشه اسنپدراگون 778G هم خواهد بود. برخی از رندرهایی که اخیراً از سامسونگ گلکسی A53 5G به بیرون درز کرده، نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه‌نمایش حفره دار و ساختاری به ضخامت 8.14 میلی‌متر هم می باشد. رندرها همچنین این گوشی را در رنگ‌های سیاه و سفید و با ساختاری کاملاً شبیه به گلکسی A52 نشان می‌دهند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A53 با شارژر 15 واتی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *