هوآوی پی 20 به سنسور تشخیص اثر انگشت اولترا سونیک مجهز است

پی 20

گوشی جدید کمپانی محبوب هواوی، پی 20 با سنسور تشخیص اثر انگشت اولترا سونیک کمپانی بزرگ و برجسته کوالکام عرضه می شود. کمپانی بزرگ و برجسته کوالکام برای اولین بار در جهان سنسور تشخیص اثر انگشت اولترا سونیک خودش را در ماه جولای سال میلادی جاری با همکاری ویوو به نمایش گذاشت. از آن وقت به بعد اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد محصولات احتمالی با سنسور تشخیص اثر انگشت جدید کمپانی کوالکام منتشر شد.

از اولین گوشی هایی که مجهزبه این سیستم سنسور تشخیص اثر انگشت بودند می توان به ویوو ایکس بیست پلاس یو دی اشاره کرد که اولین و تنها ترین گوشی مجهز به مدل سنسور تشخیص اثر انگشت درون نمایشگر محسوب می شود. اما این سنسور تشخیص اثر انگشت از کمپانی سیناپتیکس بود. بر طبق گزارشات و روایات موجود اعلام کرده اند که سازندگان گوشی ها و موبایل های اسمارت مجهز به سیستم عامل اندروید به دنبال تعبیه ی سنسور تشخیص اثر انگشت درون نمایشگر در گوشی های جدید با صفحه نمایشی که دارای نسبت ۱۸:۹ هستند.

هوآوی پی 20

همان طور که می دانید هزینه ای که برای سیستم و سنسور تشخیص چهره هزینه می شود، باعث می شود که قیمت نهایی گوشی های اسمارت زیاد شود به همین دلیل سازنده های گوشی های اسمارت در استفاده از این سیستم امنیتی جدید به نسبت دیگر سیستم های موجود بیشتر مشتاق هستند. گوشی هایی که در آینده ی نزدیک به بازار خواهند آمد هر کدام دارای امکانات و تجهیزات جدید و تازه ای خواهند بود و با این حالتی که در بازار مصرف و فروش گوشی های اسمارت به وجود آمده است، کاربران و مشتریان به دنبال گوشی هایی هستند که قیمت مناسب دارند و در عین حال امکانات خوبی به کاربران ارائه می دهند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…..

3/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : هوآوی پی 20 به سنسور تشخیص اثر انگشت اولترا سونیک مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *