سری Redmi K50 در ماه فوریه معرفی خواهد شد

سری Redmi K50 در ماه فوریه معرفی خواهد شد

مدت زیادی است که در مورد گوشی‌های هوشمند سری Redmi K50 شایعاتی منتشر می شود و شیائومی سخت در تلاش است تا چندین مدل برجسته از سری ردمی کی 50 را به عنوان پرچمداران خوش قیمت عرضه کند.

طبق تیزر منتشر شده توسط این شرکت، گوشی‌های هوشمند سری Redmi K50 پس از تعطیلات سال نو چینی معرفی می‌شوند که اساساً اواسط فوریه تا اواخر این ماه خواهد بود. در حالی که هیچ جزئیات دیگری توسط این کمپانی ارائه نشده است، ما از گزارش های گذشته بدست آوردیم که این شرکت مدل های مختلفی مانند Redmi K50، Redmi K50 Pro، Redmi K50 Pro Plus و همچنین گوشی هوشمند Redmi K50 Gaming Edition را معرفی خواهد کرد. شایعه شده که این دستگاه ها به ترتیب از چیپست های اسنپدراگون 870، مدیاتک دیمنسیتی 8000، دیمنسیتی 9000 و همچنین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برند.

طبق معمول، ستاره اصلی در کل خط تولید، کسی نیست جز Redmi K50 Gaming Edition که در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند مبتنی بر بازی از جمله ایسوس ROG یا لنوو Legion، تجربه بازی قابل توجه را با قیمتی در دسترس‌تر برای کاربران خود ارائه می‌کند. Redmi K50 Gaming Edition به غیر از مجهز بودن به چیپست برتر، از یک موتور لمسی ارتقا یافته به نام CyberEngine و همچنین یک سیستم صوتی پرقدرت JBL بهره می برد.

در اخبار مرتبط منبع اطلاعاتی فاش کرد که دوگانه Redmi K50 مجهز به اسکنر اثر انگشت جانبی خواهد بود. گزارش های قبلی ادعا کرده بودند که این مدل ها دارای نمایشگر OLED هستند. فاش کننده اضافه کرد که مدل دیگری از سری K50 با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در کار است. علاوه بر این، او فاش کرد که Redmi در حال حاضر روی گوشی جدید با شماره مدل L16 / L16U مشغول کار بوده که در راه است. احتمالا این گوشی به عنوان سری Redmi Note وارد بازار چین خواهد شد. همچنین، یک گوشی 4G Redmi با شماره مدل L19 وجود دارد که انتظار می‌رود دارای نمایشگر ناچ  باشد.

یکی دیگر از افشاگران اطلاعات حیاتی در مورد مشخصات Redmi K50 e-sports Edition به اشتراک گذاشته است. Panda is Bald فاش کرد که ابعاد دستگاه 162×76×8 میلی‌متر و وزن آن 210 گرم است. این صفحه نمایش 6.67 اینچی دارای حفره بوده و یک پنل لبه خمیده OLED است که از وضوح Full HD + بهره می برد.

بیشتر بخوانید  هدفون Redmi Buds 4 Active بزودی از راه می رسد

برای بخش دوربین، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه 48یا64 مگاپیکسلی + 13 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی دارد. این دستگاه به سیستم کولینگ VC colling و کلیدهای جانبی گیمینگ هم مجهز است.

احتمالا چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 برای دستگاه در نظر گرفته شود. همچنین یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 120 واتی هم تدارک دیده خواهد شد. این احتمال وجود دارد که این شرکت نسخه‌ای از دستگاه را با تراشه‌ای تا حدودی قدرتمندتر عرضه کند.

در اخباری مرتبط مدل گیمینگ سری ردمی کی 50 به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، باتری 4700 میلی آمپرساعتی، فناوری شارژ سریع 120 واتی، پوشش محافظ Gorilla Glass Victus، سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر MIUI 13، اسپیکر استریو JBL، صفحه نمایش FHD+ با نرخ نوسازی 144 یا 120 هرتز، دوربین عقب 64/13/2/8 مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره کرد.

در اخباری مرتبط Redmi K50 Gaming Edition، همانطور که از نامش پیداست، بر عملکرد بهینه سازی بازی متمرکز خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه از یک نمایشگر حفره دار با پوشش شیشه محافظت شده توسط یک لایه شیشه Corning Gorilla Victus استفاده کند. از نظر طراحی، انتظار می‌رود این گوشی شبیه به نسخه گیمینگ Redmi K40 باشد و دو دکمه پاپ‌آپ در قسمت جانبی داشته باشد. علاوه بر این، انتظار می رود این دستگاه با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 راهی بازار شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری Redmi K50 در ماه فوریه معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *